Avatar billede gfx Nybegynder
06. november 2001 - 11:29 Der er 15 kommentarer og
5 løsninger

Søger nyt Webhotel...

Hejsa alle sammen...

Jeg søger et nyt wehotel, til min side [Et billigt et]. Mit forerhvervnde webhotel er www.arcnet.dk, og de er så dårlige, at det er til at brække sig over.

Webhotellet skal sådan nogenlunde opfylde disse ting:

Serverplads 25-30 MB plads.
E-mail adresser: 3-10
PHP
Mysql database.
Fri Trafik.
FTP - adgang[Filoverførelse]
Mulighed for at lave en uploadfunktin på siden.

<gfx>
Avatar billede medions Nybegynder
06. november 2001 - 11:30 #1
Avatar billede runeevers Nybegynder
06. november 2001 - 11:33 #2
www.wannafind.dk <- Kan klart anbefales.. (Bruger dem selv:)
Avatar billede medions Nybegynder
06. november 2001 - 11:35 #3
well, jeg bruger oxo azero.dk... og jeg har aldrig haft bøvl med dem...
prøv fx. at se. www.medions.dk -you see.. :-)
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. november 2001 - 11:39 #4
www.find-webhotel.dk eller webhoteller.net -> Der kan du selv finde den du syntes passer bedst til den pris du vil af med.

Ellers er der jo gratis freepaq.dk
Avatar billede dah Nybegynder
06. november 2001 - 11:40 #5
jeg bruger www.freepaq.dk, det køre sku nogen lunde, men der er bedre tider imøde for dem for de er overbelastet, men det er nok de billigste i dk... 250kr så får du domain, webhotel, fri trafik, fri server plads, fri pop3mail lige så mange du vil have, ftp adgang....men ellers er jeg tilfreds med det..
Avatar billede gfx Nybegynder
06. november 2001 - 11:41 #6
Jeg gider ikke bruge www.wannafind.dk:
Trafik
Wannafind&#8217;s webhotel, skal ikke fungere som en ekstern harddisk for lagring af data filer som zip, mp3, jpg og lign.
Det er således ikke tilladt at have store filarkiver liggende til fri download.

www.azero.dk
Hvad koster det at flytte et domæne over til dem.?

</gfx>

Avatar billede jayo Nybegynder
06. november 2001 - 11:42 #7
jeg bruger www.adweb.dk - stabilt og hurtigt....
medions -> dit site ser godt ud, vil lige nævne at statestik staves....: statistik
-jayo
Avatar billede dah Nybegynder
06. november 2001 - 11:42 #8
glemte lige at sige nå du har betalt de 250kr er det gratis resten af tiden..
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. november 2001 - 11:42 #9
>www.azero.dk Hvad koster det at flytte et domæne >over til dem.?

Gratis som næsten alle andre, så længe det er .dk
Avatar billede gfx Nybegynder
06. november 2001 - 11:43 #10
www.freepaq.dk er ikke noget jeg vil bruge, ever...
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. november 2001 - 11:44 #11
dah> Freepaq.dk har endnu kun fået ros af dig :o) Men hvorfor ikke købe domænet et andet sted og flytte det gratis til dem?  Tænkt at smide 250 kr. ud af vinduet..
Avatar billede medions Nybegynder
06. november 2001 - 11:45 #12
Det koster gratis ;-)
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. november 2001 - 11:45 #13
gfx>
Azero.dk ->

Det er ikke tilladt at anvende kontoen i forbindelse med erotisk, pornografisk, stødende materiale, ulovligt materiale, .mp3, webcams og lignende. Det er ej heller tilladt at lave \'download sites\', det vil sige steder hvor folk kan hente mange programmer fra eller hente andre former for store datamængder.
Avatar billede gfx Nybegynder
06. november 2001 - 11:46 #14
>bacardil  Er: http://www.skolestof.dk det du nævner..?
Avatar billede f1tech Nybegynder
06. november 2001 - 11:46 #15
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. november 2001 - 11:49 #16
gfx> Nu skal jeg ikke kunne svare for azero, men personligt ville jeg sige nej. Dog kan jeres dl. af opgaver komme ind under den del.

Nu ved jeg ikke hvor meget trafik i afvikler dagligt, men der sætter Azero, som så mange andre en stopper for fri trafik, når du kommer op på 1-2 GB/dagligt
Avatar billede gfx Nybegynder
06. november 2001 - 11:51 #17
Vi er oppe på ca 200 Mb pr døgn. Så det er acceptabelt, eller hvad..?
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. november 2001 - 11:53 #18
gfx> Igen..

Nu skal jeg ikke kunne svare for azero, men personligt ville jeg men at det er acceptabelt..
Avatar billede gfx Nybegynder
06. november 2001 - 11:57 #19
Mangte tak, for jeres svar og kommentare. Jeg tror at mit valg falder på: www.azero.dk.

</gfx>
Avatar billede medions Nybegynder
06. november 2001 - 19:11 #20
jayo -> Thx. *G* -havde jeg sq ik\' set ;-)