Avatar billede jacker Nybegynder
05. november 2001 - 17:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Samsung SyncMaster 750P

Har Samsung SyncMaster 750P - Det der Flat screen ? og til frem tiden hvordan kan jeg så se/læse om den har ?
Avatar billede jacker Nybegynder
05. november 2001 - 17:28 #1
hov, glemte lige at sætte points det er hermed gjort.
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. november 2001 - 18:34 #2
Kan du forklare det nærmere?
Avatar billede halifax Nybegynder
05. november 2001 - 23:36 #3
SyncMaster 750P er ikke en flat screen skærm. Har selv haft en sådan 17\". Den er nu skiftet til en 17\" SyncMaster 753DF som er en flad skærm. Man kan faktisk se at skærmbilledet er helt faldt. Og ikke let buet som på andre skærme.
Hvis du ikke mener, at du direkte kan se  det ved at kikke på skærmen, må du læse produktinformationen om de forskellige skærmmodeller for at finde ud af det. F. eks ved at læse informationen på skærmproducentens hjemmeside.

Avatar billede cvorm Nybegynder
06. november 2001 - 07:40 #4
true, men 750p er nu en af de bedste skærme jeg har prøvet, jeg vil ikke betale ekstra for lige at få bøjet de ekstra grader af, og får den helt flad :)