Avatar billede mmark Nybegynder
08. marts 2000 - 11:04 Der er 11 kommentarer

Webot - Formmail ?!

Jeg har lavet en formmail, som sendes over netsite.dk, er det muligt at have en liggende på sin egen side ??.
I så fald hvordan ?.
Kan man med samme resultat bruge en webbot??
Avatar billede tobias Nybegynder
08. marts 2000 - 12:49 #1
Ja du skal bare have et cgi script som så skal konfigureres til din server... Hvis du ikke har cgi understøttelse kan man bruge Asp som også er en del nemmere at kongfigurere
Avatar billede mmark Nybegynder
08. marts 2000 - 22:12 #2
Har du mulighed for at vise mig hvordan ???
Avatar billede tobias Nybegynder
09. marts 2000 - 12:18 #3
Ja, jeg er ikke helt haj til det der med asp og cgi men jeg skal ihvertfald vide hvad du kan køre, altså om du kan køre asp eller cgi???
Avatar billede mmark Nybegynder
09. marts 2000 - 14:28 #4
Jeg vil formode at jeg skal bruge  cgi..
Avatar billede tobias Nybegynder
09. marts 2000 - 15:41 #5
Her er en formmail script du kan downloade der er beskrivelse til at guide dig igennem hele installationen

http://www.worldwidemart.com/scripts/formmail.shtml
Avatar billede mmark Nybegynder
10. marts 2000 - 12:20 #6
Okay jeg har downloaded den formmail, men hvor skal jeg ligge den ??
Jeg har prøvet at ligge den i et bibliotek på siden, men nå jeg henviser til den i min form, så virket ikke ??
Avatar billede tobias Nybegynder
10. marts 2000 - 19:01 #7
Nej den skal ind og ligge i dit cgi-bin bliblotek som du gerne skal have tilgængelig ellers kan du ikke køre det...!

Har du din egen server eller har du bare noget plads hos en eller anden udbyder...?
Avatar billede louisec Nybegynder
10. marts 2000 - 19:13 #8
Jeg har plads hosen udbydere...
Avatar billede mmark Nybegynder
12. marts 2000 - 17:47 #9
Pt er det hos en udbydere, men skal "snart" på egen server !
Avatar billede tobias Nybegynder
12. marts 2000 - 18:11 #10
Hvad er det for en udbyder!?
Avatar billede reupke Nybegynder
06. juni 2001 - 19:34 #11
NETsites formmail bør kun benyttes, hvis du er NETsite kunde. Der er ingen garanti for, at den ellers vil virke.