Avatar billede zeeo Nybegynder
04. november 2001 - 17:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

netværk

øhh hvordan fjerner jeg \"pass\" i netværket på min win 2000 pro?
det er fordi der er nogle der skal hente nogle ting over netværket!!!! men når du gå ind på mig spørger den om et pass.
øhhhh hvordan fjerner jeg dette?
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2001 - 17:30 #1
aktiver guest kontoen
Avatar billede zeeo Nybegynder
04. november 2001 - 17:31 #2
øhh hvordan/hvor?
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
04. november 2001 - 17:32 #3
under kontrol panelet

User Accounts  Enable Guest Account
Avatar billede zeeo Nybegynder
04. november 2001 - 17:34 #4
jaja men hvordan?
Avatar billede bat1234 Juniormester
04. november 2001 - 18:09 #5

du kan ikke fjerne det helt - men gør følgende:
Du skal gøre to ting:
1.
gå i computermanagement -> under local users and groups vælger du users  -> højreklik på guest og vælg proporties -> fjern hakket i discount is disabled.

2.
controlpanel -> users and passwords
vælg guest ->  og klik set password
skriv ikke noget password men tryk OK.

nu kan man logge ind på din computer ved at skrive guest i user og ingenting i password...

husk at lave et share..

Bat.
Avatar billede svein Nybegynder
05. november 2001 - 12:04 #6
Læs hvordan det gøres her:
http://www.svein.dk/Windows2000/Tips/browsing_the_network_with_win2000pro.htm

Det med at aktivere din Gæste konto gør også at alle kan komme på med Gæst og ikke noget password også fra internettet!
Avatar billede zeeo Nybegynder
05. november 2001 - 20:53 #7
jeg har opgivet!!!!!! derfor har jeg skiftet hen til win98 se igen (det styrer)