Avatar billede nichlas900 Nybegynder
03. november 2001 - 15:22 Der er 18 kommentarer og
2 løsninger

Cd program..

Hej

jeg har lige fået Windows XP og så virker mit brænder program ikke. Jeg har været inde på deres hjemmeside og de skriver at de ikke vil sende nogle updates ud.

Er der en gratis Cd copy program og hvor kan det downloades ?
Avatar billede nichlas900 Nybegynder
03. november 2001 - 15:27 #1
Og husk det skal virke til XP !!!
Avatar billede thomzen Nybegynder
03. november 2001 - 15:28 #2
Hmm... kan du finde brænderen?

-for så kan du bare sætte en tom skive i brænderen... starte en explorer, gå ind og lave drag and drop over til cden.. Når du så har det du vil have, så højreklikker du på cden, og \"Burn\" .. ;)
Avatar billede krohn Praktikant
03. november 2001 - 15:35 #3
Thomzen >>> Det kommer da an på hvilket brænder program man har, og han har jo ikke noget der kan køre med XP.....
Avatar billede light Praktikant
03. november 2001 - 15:37 #4
du kan bruge.

Nero burning rom (demo) :(

du kan ikke (så vidt jeg ved) få et \"full version program\".

Vejledning:

1) http://download.cnet.com/downloads/0-1896417-100-6782196.html?tag=st.dl.10001-103-1.lst-7-1.6782196

2) nu skal du bare klikke på linket: \"Download now\"

Færdig !!!

LIGHT
Avatar billede thomzen Nybegynder
03. november 2001 - 15:40 #5
Krohn... Det ligger lissom i at Windows XP Har et _Indbygget_ Brænderprogram.  Så nej, det er ligegodt...
Avatar billede krohn Praktikant
03. november 2001 - 15:41 #6
Det er da ikke gratis det koster $49
Avatar billede light Praktikant
03. november 2001 - 15:41 #7
tjaaaa
Avatar billede thomzen Nybegynder
03. november 2001 - 15:41 #8
krohn.. Har du nogensinde prøvet at køre med windows XP?
Avatar billede light Praktikant
03. november 2001 - 15:41 #9
det vidste jeg ikke fordi jeg ikke bruger XP
Avatar billede thomzen Nybegynder
03. november 2001 - 15:42 #10
Nero Burning Rom Demo er vel gratis?

-hvorfor fanden skulle man betale for en demo????
Avatar billede krohn Praktikant
03. november 2001 - 15:43 #11
Ok jeg var ikke klar over at XP har indbygget brænderprogram :-)
Avatar billede thomzen Nybegynder
03. november 2001 - 15:43 #12
Øhhhh.. Er Krohn og Light samme person, eller virker det bare lidt som om den ene svarer på den andens spørgsmål? *gs*
Avatar billede light Praktikant
03. november 2001 - 15:45 #13
hvad mener du ?
og hvad betyder *gs*

????????

:o)

LIGHT
Avatar billede thomzen Nybegynder
03. november 2001 - 15:48 #14
Hehe... GS begyder *Gnubber Skridtet*

Mener bare at jeg skriver til Krohn at der er brænderprogram i windows xp, og så er det dig der siger: Det vidste jeg ikke, fordi jeg ikke bruger windows XP.. ;)

Men det er vist ok så! =)
Avatar billede krohn Praktikant
03. november 2001 - 15:49 #15
Thomzen... Nej jeg har ikke prøvet XP endnu,,, Bøjer mig ydmygt *SS*
Avatar billede thomzen Nybegynder
03. november 2001 - 15:51 #16
Hehe.. Godt så! =)

Men ja, det er en feature der er i det.. det synes jeg er ret kewl! men min stationære syntes bare ikke så meget om XP.. Hehe..
Avatar billede light Praktikant
03. november 2001 - 15:54 #17
ok

.....men er brænder programmet så mere stabilt end andre standard brænder programmer ?
Avatar billede thomzen Nybegynder
03. november 2001 - 16:05 #18
Erhm.. det er compilet ind i windows.. Dvs.. Hvis det går ned, så går windows også ned.. og hvor tit er det at windows xp går ned? =)

-jeg synes det kører ok..
Avatar billede nichlas900 Nybegynder
03. november 2001 - 17:04 #19
Tak skal i have for hjælpen.
Avatar billede massi Nybegynder
03. november 2001 - 17:25 #20
http://www.nero.com/en/driver.asp

hent version 5.5.5.1 den understøtter xp
du skal bruge en regkode. den kan du få af mig, hvis du er interesseret