Avatar billede persille Nybegynder
03. november 2001 - 09:39 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

pci- grafikkort

Er der nogen der kan hjælpe med, hvor man finder pci-grafikkort her i Dk. Helst med 64 eller 32 mb. De to der findes på Edb-priser ligger lidt for langt væk.
Avatar billede prof2 Nybegynder
03. november 2001 - 09:52 #1
Du skal ikke køre grafikkort på PCI der er for langsomt! Brug da AGP hvis du har sådan en. Ellers skaf dig et nyt bundkort... Bare min mening!
Avatar billede kludedukken Nybegynder
03. november 2001 - 09:55 #2
Hvis du vil købe et PCI kort vil jeg i det mindste anbefale at du køber et brugt til billigere penge. - da ydelsen ikke er i nærheden af et AGP kort og priserne for et nyt PCI kort er alt for høje.

Prøv evt. på www.overclocking.dk , www.qxl.dk el. www.dba.dk
Avatar billede handmade Nybegynder
03. november 2001 - 09:55 #3
Hvor i DK, mener du?
Avatar billede kludedukken Nybegynder
03. november 2001 - 09:57 #4
Desuden skriver du ikke hvor i landet du befinder dig - Så jeg ved ikke om skagen eller København er nærmest dig. ;o)
Avatar billede handmade Nybegynder
03. november 2001 - 09:59 #5
Hvis du er i Kbh\'s området, har  www.datatel.dk mindst 3 typer PCI kort, og de har 4 forretninger.
Avatar billede persille Nybegynder
03. november 2001 - 09:59 #6
Jeg befinder mig i Århus, men der er jo meget der handles via nettet. Nyt bundkort??? Er det ikke en større sag?
Avatar billede kludedukken Nybegynder
03. november 2001 - 10:03 #7
Her er et kort til en nogenlunde pris : http://www.shg.dk/htmlfiles/infopopup.asp?nr=340104&kat=

www.shg.dk ligger i Viby. - De har også en \"rigtig\" butik.
Avatar billede kludedukken Nybegynder
03. november 2001 - 10:04 #8
De har også et andet kort : http://www.shg.dk/htmlfiles/infopopup.asp?nr=340228&kat= som dog ikke er på lager lige nu.
Avatar billede kludedukken Nybegynder
03. november 2001 - 10:10 #9
www.bjtrading.dk i Thorsø v. Hammel (ca. 25km vest for Århus) - Har førstnævnte kort en del billigere : http://www.bjtrading.dk/info.asp?varenr=GR-32-PCI

Der vil det kunne betale sig at bestille via nettet eller hvis det er muligt, hente det !?
Avatar billede persille Nybegynder
03. november 2001 - 10:16 #10
Det kalder jeg da konstruktiv hjælp. Jeg tror fluks jeg vil bestille i Hammel. Tak Kludedukke
Avatar billede kludedukken Nybegynder
03. november 2001 - 10:19 #11
*S* Er også lidt stedkendt i det område ;o)

Takker også.