Avatar billede grammy Nybegynder
01. november 2001 - 16:29 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Irriterende sider \"popper\" op i hele tiden

Jeg forstår ikke hvorfor og hvordan det sker, men hvis jeg fx er inde på jubii, så popper der pludselig en side op, hvorpå der står noget om webcam etc, dvs. det sker overalt. Jeg vil gerne indrømme at jeg har været inde på en sex-side i ny og næ, men kan man ikke få denne \"op-poppning\" til at forsvinde?

Mvh. Grammy
Avatar billede hundevennen Nybegynder
01. november 2001 - 16:31 #1
Der findes et lille freewareprogram der hedder popup-killer - det virker ret godt til den slags
Avatar billede kapla Nybegynder
01. november 2001 - 16:31 #2
Avatar billede jefa Nybegynder
01. november 2001 - 16:36 #3
Avatar billede smiske Nybegynder
01. november 2001 - 16:37 #4

Jeg tror, som de andre siger, at det bedste er at installere et program til at forhindre de popper op konstant.  Dog skal du være opmærksom på at går du ind på sider hvor man rent faktisk skal bruge pop-up vinduer skal du deaktivere programmet.
Kig evt. på denne gode dankse hjemmeside og hent et pop-up killer program : http://www.jpsoft.dk/products.php

//Henrik
Avatar billede smiske Nybegynder
01. november 2001 - 16:38 #5

Ups...dankse = danske :o)

//Henrik
Avatar billede kapla Nybegynder
01. november 2001 - 16:41 #6
Avatar billede smiske Nybegynder
01. november 2001 - 16:42 #7

Det skal lige siges, kører du med Norton Utilities ligger muligheden for at blokere for pop-up vinduer allerede deri :o)

//Henrik
Avatar billede jefa Nybegynder
01. november 2001 - 16:50 #8
Meaya Popup Killer (Popup Ad Filter) http://www.popup-killer.com/
Avatar billede simonvalter Praktikant
01. november 2001 - 17:57 #9
slet alle cookies og temp internet files .. der ligger måske noget der og er skyld i det ...
Avatar billede g-and Nybegynder
01. november 2001 - 18:01 #10
Ja grammy.......download www.popupkiller.com og det virker ret godt :o)

Avatar billede simonvalter Praktikant
01. november 2001 - 23:05 #11
grammy prøvede du at slette dine cookies og temp internet files ?

for hvis du bare har instaleret en popup killer løser du ikke dit problem andet end at du ikke ser dine popups .. men de kommer stadig indtil du har fjernet grunden til at der kommer så mange
Avatar billede grammy Nybegynder
03. november 2001 - 17:19 #12
Til \"loadet\"
Det havde jeg gjortinden jeg spurgte eksperten, og det virkede ikke. Og jeg har installeret en pop-up-killer, men jeg synes ikke det har løst problemet. Nu ændres adressen lige pludsleig bare på den browser (tror jeg nok det hedder), som jeg bruger, hvilket er endnu mere irriterende.
Avatar billede Lige meget Praktikant
03. december 2017 - 13:10 #13
Jeg har også problemer med mit crome,exsplore,origin og ROBLOX appen jeg havde downloadet over min pcs shop! Når jeg er på nogle af disse ting, så når jeg søger på noget fx, så når jeg trykker ude i det blå, kommer der så en ny side op. Det er sider som: vil ha` min e-mail, irreter mig, vil have mig til at downloade ting som giver viruser, laver en fake flash, sexuelle sider, stemmer som gør mig bange som sige, at de har mit konto kode, e-mail, facebook, osv. Og vil have mig til at trykke ok på lorte ting, tæller nogle gange ned til det. Og så fik jeg den over til en der har styr på det, men det virkede ikke. Han kunde kun give mig et tip! Det var at trykke på: Alt +F4. Men da jeg så prøvede virkede det ikke. Og jeg har prøvet ALT redownloaded crome, downloaded antivirus programmer. Slettet filer som jeg selvfølgelig gerne må! Så jeg bruger ikke min pc meget længre + jeg er bange for at der er en eller anden klam stoder der sidder og kikker bag min skærm. Fordi jeg har cam på min pc! FUCK DET LORT SÅ IKKE OG JEG SIGER DET IGEN IKKE BRUG EXPLORE!!!