Avatar billede filen Nybegynder
29. oktober 2001 - 17:56 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

xp plus...

Hmm hvad er xp plus og hvornår kommer det i handel ?
Og hvad er prisen mon ?
Avatar billede resten Nybegynder
29. oktober 2001 - 17:59 #1
jeg er med på en lytter jeg glæder mig også til den kommer.
:-)
Avatar billede resten Nybegynder
29. oktober 2001 - 18:01 #2
du kan læse lidt om den her

http://www.comon.dk/20/view.asp?ID=9488
Avatar billede resten Nybegynder
29. oktober 2001 - 18:03 #3

Microsoft er klar med Plus pakke til XP

En række underholdningsværktøjer er denne gang kernen i pakken

Microsoft har nu klargjort XP Plus pakken til det nye operativsystem, som kommer på markedet til oktober.
Den nye Plus pakke vil denne gang mere dreje sig om underholdning modsat tidligere, hvor Plus pakkerne har drejet sig om produktivitetsforbedringer.

I den nye pakke findes blandt andet en kontrolenhed til at styre Media Player samt forbedringer til lydgengivelse over computerens højtalersystem.

Desuden er der en softwarepakke til filændringer af for eksempel MP3 filer til Windows Media filformat. Endelig er der også en PC Jukebox med i Plus pakken.

Traditionen tro er der også en række screensavers med i pakken, der vil blive solgt til 400 dollars.

Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. oktober 2001 - 20:29 #4
400 dollars ? That better be a typo .. *griner*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. oktober 2001 - 20:30 #5
Det er det også - resten, det er 40 dollars *g*
Avatar billede resten Nybegynder
29. oktober 2001 - 20:32 #6
tdaugaard>> ja det kan jeg se nu *GG* men hva fanden den er nok pengene værd :)
køre du med den selv ?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. oktober 2001 - 20:40 #7
resten .. jeg bruger ikke XP plus .. vil ikke betale (ikke engang hente det ulovligt) for en \"underholdnings pakke\". Jeg bruger ikke pauseskærme, bruger Winamp til musik og spiller aldrig spil :o)

Men jeg kører WinXP :o)
Avatar billede adagio Nybegynder
29. oktober 2001 - 20:43 #8
40$? Det er den ikke vær, det som det indeholder er:

-Noget software som ser ud til at kunne klare omtrent det som winamp kan (og andre lign. freeware programmer)
-3 spil (2 af dem er demoer)
-Og FIRE themes

Lidt tyndt efter min mening, men jeg kan dog ikke lige huske hvad der var i plus pakken til win98 :)
Avatar billede adagio Nybegynder
29. oktober 2001 - 20:44 #9
vær = værd
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. oktober 2001 - 20:45 #10
adg, det er sådanne ting der burde følge med XP til at starte med .. og ikke noget jeg vil betale for :o)
Avatar billede adagio Nybegynder
29. oktober 2001 - 21:07 #11
Enig tdaugaard, fuldstændig enig :-)
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2001 - 23:59 #12
Den plus pakke er kun sjov.
Avatar billede filen Nybegynder
30. oktober 2001 - 07:49 #13
Takker alle...
Filen/
Avatar billede resten Nybegynder
30. oktober 2001 - 08:19 #14
Takker :-)