Avatar billede f_rollo Nybegynder
29. oktober 2001 - 15:52 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Hvilket hotel skal jeg bruge

Hej alle.

Hvilket hotel skal jeg vælge...

Det må ikke koste særlig meget (max 100,- måneden)
Det SKAL være stabilt, tilgengæld stille jeg ikke krav til hverken php, perl, css eller andre krævende resurcer...

mvh Rollo.

PS fik jeg sagt at det gerne må være billigt...?
Avatar billede f_rollo Nybegynder
29. oktober 2001 - 15:55 #1
I må også gerne fortælle hvilke jeg for en hver pris skal holde mig fra...

- Rollo
Avatar billede bbs Nybegynder
29. oktober 2001 - 15:57 #2
Du kan evt. kigge på www.webhoteller.net
Avatar billede bacardil Nybegynder
29. oktober 2001 - 15:59 #3
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2001 - 16:02 #4
Brug fx hotellet på www.friserverplads.dk og køb så din .dk-adresse på www.buydomains.dk
Dér kan du få en redirect til din friserverplads-side for kun 39 kr. om året eller sådan noget! Det koster så også lidt at oprette, men det er meget lidt!
Avatar billede bacardil Nybegynder
29. oktober 2001 - 16:02 #5
Det kunne måske være at du skulle følge denne lille tråd. Der bliver snakket om gode og dårlige webhoteller. Så kan du se hvem du ikke skal vælge og hvem du skal vælge. Hvis du vil bruge det.

http://www.html.dk/nyhedsgrupper/dk_edb_internet_udbydere_webhotel/default.asp?messageid=%3C3bd7dc62%240%24779%24edfadb0f%40dspool01%2Enews%2Etele%2Edk%3E

Ellers kan du kigge i mit Minisite ;o)
Avatar billede f1tech Nybegynder
29. oktober 2001 - 16:02 #6
jeg kan varmt anbefale: www.nettohost.dk
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2001 - 16:03 #7
Skulle have været et svar.
Hold dig væk fra Tripod, Subnet, Geocities (føj!), Whitehat (en rigtig god idé, men går ALT for ofte ned) og Angelfire!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
29. oktober 2001 - 16:03 #8
www.azero.dk går man ikke galt i byen med
Avatar billede f_rollo Nybegynder
29. oktober 2001 - 17:51 #10
Tak for alle jeres svar. Jeg vælger at bruge struer.dk

Da jeg fandt stedet gennem bacardil\'s anvisning til noget læsestof er det ham der får flest point.

- Rollo
Avatar billede bbs Nybegynder
29. oktober 2001 - 21:19 #11
Takker for points :)
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2001 - 15:24 #12
bacardil>> Jeg anbefalede netop IKKE Whitehat, fordi det alt for ofte er nede! Læs lige en ekstra gang på mit indlæg! Men jeg er enig med din \"dagens historie\".
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. oktober 2001 - 16:30 #13
phoenixv> Sorry.. havde læst det 6 gange før jeg kom med det indlæg og læste alligevel forkert ;o)

Det var pga. du efter Geocities skrev (føj), så tænkte jeg at du var begyndt med de gode *gg*

Men okey.. Der tog jeg aligevel fejl..