Avatar billede phibbz Nybegynder
28. oktober 2001 - 21:03 Der er 3 kommentarer

Win XP - Problem med FTP-Timeout

Som Titlen siger får jeg næsten hele tiden timeout når jeg forsøger at komme ind på ftp\'er!!
Jeg kører samtidig min egen ftp, og folk der prøver at komme derpå får også Timeout, det må være mine indstillinger det er galt med...!!! Jeg har prøvet at slå Internal Firewall fra...! Jeg har kørt FTP før så det burde ikke være et spg. om forkerte inds. på det område...andet kan jeg ikke fortælle...! Håber at jeg kan få hjælp til dette problem..! Tak
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2001 - 12:30 #1
Så lad os da teste dig, så vi kan finde ud af dit problem

Kan du tjekke ind på denne server ftp://mulle.adsl.dk

kharder
icq# 71258492
Windows Messenger: kharder@c.dk
www.expertftp.subnet.dk
www.expertftp.on2u.dk
Avatar billede phibbz Nybegynder
29. oktober 2001 - 15:30 #2
Failed to establish data socket - og tilsidst så en timeout out :( - Det ser ud som om den logger godt nok ind (Login og Password) men så får jeg ovenstående besked!
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2002 - 12:34 #3
Hmm er problemet ikke løst endnu?