Avatar billede filen Nybegynder
28. oktober 2001 - 15:29 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Hvem er hurtist ?

Hvilken udbyder kan levere den hurtigeste forbindelse her i landet ??

Og hvor hurtig er den ??

Og pris måske..

Filen /
Avatar billede madd Nybegynder
28. oktober 2001 - 15:31 #1
Song Networks kan vist levere en 100mbit - ved ik om det er den hurigste!
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
28. oktober 2001 - 15:32 #2
Man kan ikke sige pris, på sådan noget, det kommer jo vildt meget and på trafik forbrug og alt sådan noget er det adsl, er worldonline billigst med deres 2 mbit
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
28. oktober 2001 - 15:32 #3
nej, for teledanmark kan levere 155 mbit, og dem kan man så bare samle et par 1000 stykker af..
Avatar billede kanyle Nybegynder
28. oktober 2001 - 15:33 #4
Selv bruger jeg kabelnettet.dk.. Delt 11Mbit forbindelse til den nette sum af kr49,-/md.
Vi er 23 lejligheder der deler denne forbindelse og jeg har ikke oplevet at hastigheden er ringere i peak-perioder end i non-peak perioder. Det er tilmed en stabil opkobling hvor der er meget lidt udfald
/kanyle
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2001 - 16:05 #5
kanyle>> hvad er din ca. avg hastighed?? er bare lidt nysgerrig :)
Avatar billede kanyle Nybegynder
28. oktober 2001 - 16:12 #6
lecter: Oftest downloader jeg med ca 250KB/sec (ikke 250kbit)
/kanyle
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2001 - 16:18 #7
ok lækkert, hvad med upload?
Avatar billede filen Nybegynder
28. oktober 2001 - 16:22 #8
Hmm jeg har det hurtigeste Tele Danmark kan levere.
Er det en god løsning ????
Avatar billede kanyle Nybegynder
28. oktober 2001 - 16:24 #9
lecter: Ærligt talt *dunno* da jeg ikke foretager så forfærdeligt meget uploading. Jeg er en mere *download kind of guy* :)
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2001 - 16:38 #10
ok, leecher! hehe ;)