Avatar billede ekspert-boy Nybegynder
28. oktober 2001 - 10:01 Der er 5 kommentarer

Du skal hjælpe mig!!

Hej!!

Er der en der gider lære mig hvordan man laver et flot banner eller logo!!!...Banneret skal være animeret!!
Den der lære mig det så jeg selv kan lave et senere får de 30 point!!
Avatar billede jakoba Nybegynder
28. oktober 2001 - 10:15 #1
Der er mange forskellige tegneprogrammer, og i hvert af dem gøres det lidt forskelligt.

Jeg kan kun anbefale at du lærer dit tegneprogram at kende. Og lærer at bruge det.

mvh JakobA
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
28. oktober 2001 - 10:16 #2
De 30 point..-der er da udlovet 60 p. *GG*

Det er vist ikke bare lige at lære.

Hvis du har Photoshop kunne du starte på www.prodic.dk og banke en masse af hans tutorials igennem.

Når du så synes at du er god nok, kan du begynde at animere dit arbejde. Fx. i Imageready som følger med Photoshop.

Held & Lykke.

/pelkjaer
Avatar billede zhark Nybegynder
28. oktober 2001 - 10:19 #3
Er du ikke slettet endnu? Foreløbig har du fået ca. 700p for at LOVE at lave bannere - uden at have vist bare 1 banner/logo.
Nu vil du lære det hva. Det er forventet efterbevilling
Avatar billede zhark Nybegynder
28. oktober 2001 - 10:25 #4
Er det for at opfylde:
http://www.eksperten.dk/spm/126373
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
28. oktober 2001 - 10:28 #5
Tsk tsk..en værre snydepels.