Avatar billede wazzup Nybegynder
27. oktober 2001 - 13:28 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Winamp

Kan man stille sine lyde i alfabetisk rækkefølge i winamp?

\\\\wazzup
Avatar billede rexisgod Nybegynder
27. oktober 2001 - 13:31 #1
du mener vel singe sange -
det kan man godt---Hvis du finder playlis vinduet frem er der 4 knapper (så vidt jeg husker) i bunden tryk på nr. 2 fra venstre og her er der en indstilling der hedder \"sort list\" tryk på den og vælg hvordan du vil opdele listen.....

Mvh Lars Bengtsson
Avatar billede jay Nybegynder
27. oktober 2001 - 13:32 #2
Næsten som rexisgod siger, den eneste forskel er at det er knap nummer 4 fra venstre den der hedder \"File\".
Avatar billede wazzup Nybegynder
27. oktober 2001 - 13:33 #3
danke
Avatar billede prof2 Nybegynder
27. oktober 2001 - 13:33 #4
rexisgod> Det kan da godt ske at wazzup ikke har sange med lyde, så det er ikke sikkert han mener sange...
Avatar billede wazzup Nybegynder
27. oktober 2001 - 13:34 #5
:( sorry men jeg har ikke flere point
Avatar billede stampeair Nybegynder
27. oktober 2001 - 13:37 #6
Det kan godt ske at den ikke sorterer alle filerne, hvis du har mange, så skal du bare vælge sortlist et par gange ekstra!
Avatar billede jay Nybegynder
27. oktober 2001 - 13:42 #7
hvis du har det problem som stampair snakker om skal du bare lige scrolle op og ned ad listen ind til det ikke \"hakker\" mere og derefter trykke sort list så får den hele listen med!