Avatar billede kimhvidkjaer Nybegynder
27. oktober 2001 - 12:58 Der er 6 kommentarer

Visual Basic-udvikler søges!!

Hejsa alle,

Sorry hvis det er lidt OT, jeg tænkte bare at det var her målgruppen var ;)

Til et overskueligt og superfedt projekt søger jeg en cool VB-programmør. Det er en meget stor fordel hvis du kender noget til COM addins\' osv, i forhold til integration med Microsoft produkter!

Skriv til kim@shockwaced.com eller stil spørgsmål her hvis der er mere du vil vide :-)
Avatar billede kimhvidkjaer Nybegynder
27. oktober 2001 - 16:47 #1
Uhm. Det var jo kun næsten rigtigt, faktisk er emailadressen forkert, men her er den rigtige:

Kim@shockwaved.com

:-) Sorry!
Avatar billede bernhof Nybegynder
27. oktober 2001 - 17:43 #2
Hvad går projektet ud på?
Avatar billede kimhvidkjaer Nybegynder
27. oktober 2001 - 18:05 #3
Der er lidt forskellige elementer i det, som jeg ikke må fortælle om før end jeg har fundet den der skal lave det, men kort sagt:

Jeg har et program som jeg skal have integreret i forhold til Windows (altså med COM-addins, osv - i forhold til outlook, mv.)

:-)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
27. oktober 2001 - 23:22 #4
dvs. programmet er skrevet men det skal integreres?????

er der tale om et enkeltstående projekt - eller....

skriv på admin@litteratur.f2s.com -da min egen smtp server er gået lidt død....
Avatar billede kimhvidkjaer Nybegynder
28. oktober 2001 - 09:38 #5
Dvs. der er tale om et program der er skrevet i et andet udviklingsværktøj, som skal integreres i forhold til Office og windows. Det er i første omgang blot dette projekt, men hvis det går godt skal det vider-udvikles, og derudover er der mulighed for fast at få flere opgaver!
Avatar billede taber Nybegynder
29. oktober 2001 - 11:09 #6
er det at have selvstuderet visual basic 6,0
og vba programering i exsel eller word