Avatar billede snuf Nybegynder
26. oktober 2001 - 15:33 Der er 31 kommentarer og
1 løsning

Fylder min index-fil for meget?

Hej Eksperter.

Jeg har lige oploadet en Flash-side jeg har lavet :o)

Siden er konstrueret på den måde at der er en forside (med preloader) og en masse undersider (også med preloaders).

Hele .SWF-filen der er uploaded fylder 605k.

Men når jeg nu går ind på siden fra nettet, kan den slet ikke læse den ind. Den virker alt for tung.

Ved nogen hvad der er i vejen?

Hjæææælp......

Snuf

Linket er http://www.cin-randers.dk
Avatar billede olebole Juniormester
26. oktober 2001 - 15:34 #1
<ole>
En side, der er 10 gange mindre er en pænt tung side  :)
/mvh
</bole>
Avatar billede realone Nybegynder
26. oktober 2001 - 15:36 #2
Er ikke særligt tung hos mig .. Adsl 256/128..
Avatar billede snuf Nybegynder
26. oktober 2001 - 15:36 #3
Avatar billede snuf Nybegynder
26. oktober 2001 - 15:38 #4
men det er jo meningen at der kun skal læses forsiden ind når man besøger siden.

Derefter skal man så kunne vælge de andre undersider.

For selve forsiden fylder kun under 100 k.

/S.
Avatar billede olebole Juniormester
26. oktober 2001 - 15:38 #5
En side er lige tung på alle forbindelser. Nogle forbindelser henter blot tunge sider hurtigere  =o)
Avatar billede snuf Nybegynder
26. oktober 2001 - 15:39 #6
Ja. Og så selvfølgelig uden punktum  :o|

http://www.cin-randers.dk/beta

Avatar billede repsac Nybegynder
26. oktober 2001 - 15:41 #7
605kb er ALT(!) for meget hvis du som ole siger gør den 10 gange lettere vil det være mere humant ...
Hvis nogen skulle finde siden går de væk inden de kommer ind fordi det tager så ufattelig lang tid.
Jeg kan ikke en gang se det endnu ... 1Mbit ... nu gidder jeg sq ikke vente længere ... :(
Avatar billede snuf Nybegynder
26. oktober 2001 - 15:42 #8
Jeg tror faktisk at jeg selv har opdaget problemet.

Jeg skal jo lave mange .swf-filer der refererer til hinanden, istedet for een stor med mange underscener.

DAMN...
Avatar billede blood Nybegynder
26. oktober 2001 - 15:45 #9
3-4 sekunter på isdn-64
Avatar billede snuf Nybegynder
26. oktober 2001 - 15:46 #10
uhhh?...
Avatar billede snuf Nybegynder
26. oktober 2001 - 15:47 #11
fik du det rigtigt link, Blood?
Avatar billede olebole Juniormester
26. oktober 2001 - 15:52 #12
Det kan jeg, der sidder på en 2M garantere, ikke er tilfældet  =o)
Avatar billede mukke Nybegynder
26. oktober 2001 - 15:55 #13
heh... 512/256 og nu gider jeg altså heller ikke vente længere.

Skær det ned til en tiendedel, og så har du en side der kun er \"rimelig tung\" ;-)
Avatar billede lingoman Nybegynder
26. oktober 2001 - 15:59 #14
få sekunder på ISDN. Ser fint ud i IE men er alt for småt i NS

Alle knapperne virker (billeder fader ind/ud) men er der ikke mere end forsiden der skal kunne ses ?
Avatar billede lingoman Nybegynder
26. oktober 2001 - 16:02 #15
Ups det tidligere kommentar gælder kun for http://www.cin-randers.dk

http://www.cin-randers.dk/beta kan ikke ses i NS 404 Error og er 100 år om at loade i IE
Avatar billede snuf Nybegynder
26. oktober 2001 - 16:07 #16
Hej Geo :o)

Spørgsmålet gik på om jeg er nødt til at lave flere forskellige .SWF?

Således at der kun er én forside der skal læses ind?

/S.
Avatar billede lingoman Nybegynder
26. oktober 2001 - 16:11 #17
Kan du ikke zippe mappen så jeg kan kigge direkte på opbygningen ?
Avatar billede snuf Nybegynder
26. oktober 2001 - 16:13 #18
Yeps!

Vil du have ALLE filerne jeg har lagt op?

/Snuf
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2001 - 16:14 #19
Du har i hvert fald linket forkert til din flash.fil på beta-siden!
Såden her skal flash-koden i tabellen se ud:

<table border=\"0\" width=\"100%\" height=\"100%\" cellspacing=\"0\" cellpadding=\"0\">
  <tr>
    <td width=\"100%\" align=\"center\">
      <object classid=\"clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000\" codebase=\"http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=4,0,2,0\" width=\"760\" height=\"400\">
        <param name=\"movie\" value=\"../cin.swf\">
        <param name=\"quality\" value=\"high\"><embed src=\"../cin.swf\" quality=\"high\" pluginspage=\"http://www.macromedia.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash\" type=\"application/x-shockwave-flash\" width=\"400\" height=\"200\">
      </object>

\"cin.swf\" findes slet ikke i beta-biblioteket! Så indsæt \"../\" før dine referencer til den!
    </td>
  </tr>
</table>
Avatar billede snuf Nybegynder
26. oktober 2001 - 16:16 #20
jeg tjekker det lige, phoenixv :o)
Avatar billede snuf Nybegynder
26. oktober 2001 - 16:22 #21
phoenix>>

Jeg har ændret det, men det gør ingen forskel

/S.
Avatar billede lingoman Nybegynder
26. oktober 2001 - 16:30 #22
Snuf, jeg går offline nu men hvis du ikke finder ud af hvad der går galt vil jeg gerne bede dig om at zippe hele mappen du har lagt op samt FLA filerne.
Avatar billede snuf Nybegynder
26. oktober 2001 - 16:33 #23
Ok, Geo.

Jeg zipper det hele.

Tak,

Snuf
Avatar billede snuf Nybegynder
02. november 2001 - 13:02 #24
Hi. Geo.

Du har mail :o)

/s.
Avatar billede patrickbateman Nybegynder
04. november 2001 - 16:03 #25
Jeg sidder lige og prøver beta linket og det kører perfekt og hurtigt med dsl 512/128... No problem.
Avatar billede snuf Nybegynder
04. november 2001 - 16:06 #26
Tak :o)

Det meste kører godt nok, men det er ikke alle thumbnails der virker, selvom du har det samme \"indlæsnings-script\".

Det hele er meget \"ustabilt\"...

/S.
Avatar billede lingoman Nybegynder
04. november 2001 - 21:39 #27
Hej Snuf,

Jeg har tjekket filerne og løsningen til de ustablile knapper er meget enkel.
I alle dine film som bruge fade-in/out på de loadede billeder skal ActionMC layer rykkes op som det øverste layer. Ellers kan de knapper der ligger øverst ikke initialisere fordi actionMC ikke loader først.
Du behøver derfor ikke lave om på actionerne, men kun rykke \"ActionMC\" layer øverst.

mvh geo
Avatar billede snuf Nybegynder
26. november 2001 - 09:45 #28
Hi Geo.

Der hænger 15 point og \"flagrer\" her på spørgsmålet, som jeg gerne vil give dig, Geo.

Vil du ikke lige \"svare\" mig, så jeg kan give dig dem?

/Snuf
Avatar billede lingoman Nybegynder
26. november 2001 - 10:55 #29
Så siger jeg mange tak :)
Avatar billede snuf Nybegynder
26. november 2001 - 10:57 #30
Det er jeg som takker!
Avatar billede lingoman Nybegynder
26. november 2001 - 11:09 #31
som alle velopdragede japanere, bukker jeg igen, igen, Oo...
Avatar billede snuf Nybegynder
26. november 2001 - 11:12 #32
*gnæk* *gnæk*