Avatar billede maínframe.subnet Nybegynder
25. oktober 2001 - 09:10 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

ploven

Jeg skal til at lave en større skriftlig opgave i engelsk som omhandler plovens udvikling, det vil sige siden opfindelsen af arden (den første plov) til svingploven eller senere...

Jeg ønsker en masse konstruktive links til hjemmesider på nettet. Siderne skal være på engelsk...

mvh
kenneth
Avatar billede limemedia Nybegynder
25. oktober 2001 - 09:18 #1
Måske er der noget at hente her
http://www.humberc.on.ca/~warrick/0hist.html
Avatar billede limemedia Nybegynder
25. oktober 2001 - 09:20 #2
Avatar billede limemedia Nybegynder
25. oktober 2001 - 09:22 #3
hmm, det er ikke meget der er lavet om emnet (I wonder why) *gg*
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. oktober 2001 - 09:26 #5
hov, så ikke ljweb havde linket til computersmiths! sorry :)
Avatar billede limemedia Nybegynder
25. oktober 2001 - 09:51 #6
ja kim, det er dæleme for dårligt ! NÅ !
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. oktober 2001 - 10:17 #7
blah :P
Avatar billede limemedia Nybegynder
25. oktober 2001 - 10:20 #8
:o)
Avatar billede maínframe.subnet Nybegynder
05. november 2001 - 22:21 #9
følte ikke jeg fik helt nok ud af ovennævnte svar! men tak alligevel.. derfor svare jeg selv. og i får kun 1/3 af pointene hver..