Avatar billede edbfjols Nybegynder
24. oktober 2001 - 16:47 Der er 7 kommentarer

Hvad er det fedeste brændersoftware på markedet?

Jeg har selv det der hedder Nero og WinOnCD men hvad synes i er det bedste og nemmeste at bruge til at brænde CDere. Jeg tænker både på at brænde film musik og software....
Avatar billede hundevennen Nybegynder
24. oktober 2001 - 16:50 #1
den du har  NERO
Avatar billede martinh Nybegynder
24. oktober 2001 - 16:57 #2
jeg bruger NTI det er godt (syntes jeg)
det er meget bruger venligt og alle de indstillinger man skal bruge
Avatar billede bruntt Nybegynder
24. oktober 2001 - 17:02 #3
Jeg er enig: Nero er ret cool ... WinOn stinker generelt!
Avatar billede msmows Nybegynder
24. oktober 2001 - 21:48 #4
Pudsige svar - ingen begrundelser, hvorfor?
Avatar billede pornztarr Nybegynder
31. oktober 2001 - 23:11 #5
Jeg syntes helt klart der der er winoncd der styre... jeg har den selv, den er meget brugervenlig og virker altid - jeg har ikke haft nogle problemmer med den. dog kan jeg ikke finde ud af hvad man skal gøre hvis man har burnproof i sin brænder... Men Brug winoncd!!!
Avatar billede kasper.bc Nybegynder
06. november 2001 - 18:12 #6
Brug Nero Burninge Rom det er godt!!!!

mvh
Kasper.bc
Avatar billede _hightower_ Nybegynder
15. november 2001 - 22:09 #7
Nero Burning Rom 5.5.1.8 er det bedste. Hvis du ikke har det kan du hente det på www.navnetwork.net  det er et rigtig godt brænder program og er nemt at bruge