Avatar billede neo99 Nybegynder
23. oktober 2001 - 23:33 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

problemer med import i outlook

jeg har lige formatteret min HD, og køre nu Win.2000. inden formatteringen brændte jeg en sikkerhedskopi af min outlook ekspress mappe i win. 98. det er en mappe med bla. indbakke.dbx, udbakke.dbx osv. desuden eksporterede jeg mine kontaktpersoner og de findes nu i en fil der hedder mails.csv. jeg vil gerne importere disse mails og adresser, men jeg ved ikke hvordan. Jeg har prøvet Filer>importer og eksporter> osv. nogen gode ideer
Avatar billede borch Nybegynder
23. oktober 2001 - 23:37 #1
Du skal vælge \"Fil\" / \"Importer\" / \"Importer anden adressebog\" og derefter vælge formatet: Semikolonsepareret. Så kan du få lov til at pege på din CSV fil og importere den.
Avatar billede svein Nybegynder
24. oktober 2001 - 08:55 #2
Hvad sker der når du forsøger at importere?
Avatar billede borch Nybegynder
24. oktober 2001 - 09:57 #3
Ja, der sker ikke noget, for jeg har ikke nogen CSV fil at importere. Jeg kører Outlook 2000.

Men hvad sker der når du gør det ?
Avatar billede thmorten Nybegynder
24. oktober 2001 - 11:30 #4
Det tyder på at dit problem er at de filer som ligger på din CD er skrivebeskyttet. Du skal kopiere mappen ned på din HD og derefter fjerne skrivebeskyttelsen. Herefter kan du importere dine mail!
Avatar billede neo99 Nybegynder
24. oktober 2001 - 15:56 #5
jeg har fået importeret csv filen... nu mangler jeg bare dbx filen med alle mine mails... jeg har kopieret den til HD og gjort den ikke skrivebeskyttet.... men den svarer \"postmappen kunne ikke åbnes. hvis et andet program bruger mappen skal du lukke det og prøve igen\"....
Avatar billede mika Nybegynder
24. oktober 2001 - 16:35 #6
Hvis det ikke kan gøre på andre måder kan du hente dem ind i Outlook Ekspres og derefter bruge Outlook til at importer dine mail fra outlook ekspres.
Outlook ekspress:
File>import>messages>outlook(version)>(sti)>finish
Outlook:
File>import and export>import internetmail and addresses>outlook ekspress 4.x/5>finish
Avatar billede mika Nybegynder
24. oktober 2001 - 16:44 #7
Bagefter skal du slette mapperne fra outlook ekspres i outlook
Avatar billede neo99 Nybegynder
25. oktober 2001 - 01:18 #8
en lidt bagvendt måde, men det virkede... tak for hjælpen :)