Avatar billede movingrok Nybegynder
23. oktober 2001 - 22:32 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Sync problemer Palm

Jeg har en ven der igennem lang tid har brugt sin Palm V og har en masse adresser og aftaler lagt ind. Når jeg synkroniserer med Outlook overfører den også data, men disse kan ikke ses på Palmen, hvis jeg så sletter alle info i outlook og beder om at overføre fra Palmen til Outlook kommer alle tingene ind igen, så informationerne bliver gemt i palmen, man kan blot ikke se dem.
Avatar billede perj Nybegynder
23. oktober 2001 - 23:44 #1
Er ikke helt sikker, men tror du skal have et program der hedder: Intellisync for at gøre dette.
http:://www.pumatech.com
Avatar billede perj Nybegynder
23. oktober 2001 - 23:44 #2
Avatar billede perj Nybegynder
23. oktober 2001 - 23:45 #3
Avatar billede movingrok Nybegynder
23. oktober 2001 - 23:57 #4
Det er bare lidt bøvlet at skulle ud og købe ekstra SW- hotsync følger med!
Avatar billede perj Nybegynder
23. oktober 2001 - 23:59 #5
Har du downloadet Palm\'s egen kalender-software ??
Avatar billede perj Nybegynder
24. oktober 2001 - 00:00 #6
kalender-software ?? = Gratis kalender-software ??
Avatar billede isl19960 Nybegynder
24. oktober 2001 - 09:49 #7
Det du skal bruge er PocketMirror...

www.chapura.com

Standard version er en opgradering af den du allerede har fået med din Palm V - så den er gratis...

perj -> det er jo ikke særlige fedt at skulle bruge Palm-desktop når man du har Outlook - der er godt nok en kæmpe forskel på de to programmer... ;)
Avatar billede movingrok Nybegynder
24. oktober 2001 - 16:43 #8
>> isl19960
Afvist p.g.a.

chaptura kan IKKE sync e-mails. Så den er ikke interssant!
Avatar billede perj Nybegynder
24. oktober 2001 - 16:49 #9
>> isl19960. Nej, (læs) derfor anbefaler jeg også Intellisync, som godt nok ikke er gratis!
Avatar billede isl19960 Nybegynder
24. oktober 2001 - 18:30 #10
ok - det kan jeg godt læse mig til nu... :)

Jeg holder nu stadig på at det ikke er være nødvendigt at købe ny software... det hele følger med Palm V...

Når du installerer Hotsync som følger med din Palm V, installerer du også mail-conduit...

P.S. jeg synes nu nok at opdateringen af PocketMirror (som forøvrigt også bliver installeret som standard fra Palm-cd\'en) er ret interessant - det har løst mange problemer - og har desuden en masse nye funktioner...
Avatar billede movingrok Nybegynder
31. oktober 2001 - 01:15 #11
Avatar billede isl19960 Nybegynder
31. oktober 2001 - 18:13 #12
hmmm... fandt du ud af det selv eller hvad er grunden til at du beholder point selv...
Avatar billede dvnielsen Nybegynder
03. november 2001 - 10:14 #13
Jeg har en palm m100 og hvis du installerer din desktop fra ny af vil du blive spurgt om du vil bruge outlook eller palm softwaren som program. jeg har pocket mirror på min outlook og et gratis email program det virker fint.

_________________________________
Instant asshole, just add alchohol.