Avatar billede acidhead Nybegynder
23. oktober 2001 - 11:21 Der er 57 kommentarer og
26 løsninger

Stoffer?

Til at udregne procent...

1. Har du røget hash?
2. Ryger du hash månedligt?
3. Ryger du hash dagligt?
4. Har du taget svampe?
5. Har du taget lsd

og til sidst..har du fået nogle skadelige virkningeR?
Avatar billede disky Nybegynder
23. oktober 2001 - 11:23 #1
jeg kan sige 5 * nej
Avatar billede apollo69 Nybegynder
23. oktober 2001 - 11:24 #2
5 gange nej.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
23. oktober 2001 - 11:24 #3
1. ja
2. nej
3. nej
4. ja
5. nej
Avatar billede demospasser Nybegynder
23. oktober 2001 - 11:25 #4
1.ja
2.ja Ikke fast rutine :)
3.nej
4. ja, sindsygt *G*
5. Nej
Avatar billede disky Nybegynder
23. oktober 2001 - 11:25 #5
og til det sidste siger nanoq helt klart jaaaaaaa :-)
Avatar billede trs Nybegynder
23. oktober 2001 - 11:28 #6
1, ja
2. nej
3 nej
4 nej
5 nej
Avatar billede isl19960 Nybegynder
23. oktober 2001 - 11:28 #7
6 * nej
Avatar billede bbs Nybegynder
23. oktober 2001 - 11:29 #8
1. Ja
2. Nej
3. Nej
4. Ja
5. Nej
Avatar billede zarthax Nybegynder
23. oktober 2001 - 11:29 #9
1 ja
ellers 4 gange nej
Avatar billede hirayz Nybegynder
23. oktober 2001 - 11:30 #10
1. nej
2. nej
3. nej
4. nej
5. nej

skadelige virkninger?? ja dem har jeg jo i forvejen
Avatar billede NanoQ Nybegynder
23. oktober 2001 - 11:33 #11
glemte en \"nej\" til 6\'eren. Men det er bestemt ikke ensbetydende med, at jeg ikke mener det er skadeligt.

Gælder alle former.

NanoQ
Avatar billede parazite Nybegynder
23. oktober 2001 - 11:37 #12
5 * nej også.
Avatar billede demospasser Nybegynder
23. oktober 2001 - 11:39 #13
Hov, har også glemt 6\'eren. hmm, ingen deciderede skadelige virkninger. Måske en dårligere korttidshukkomelse!
Avatar billede nms Nybegynder
23. oktober 2001 - 11:42 #14
Mig:

1. Ja 1 gang.
2. Nej det gør jeg ikke.
3. Nej.
4. Nej heldigvis.
5. Nej hellere ikke.

Jeg har ikke fået skadelige virkninger, men jeg ved det kommer til at skade min hjerne, lidt i fremtiden!

-NMS
Avatar billede bbs Nybegynder
23. oktober 2001 - 11:42 #15
Til 6. er der ingen problemer ..
Avatar billede fcs Novice
23. oktober 2001 - 11:43 #16
1. Ja
2. Nej
3. Nej
4. Nej
5. Nej
6. NEj ikke det jeg.... og så er der scoret Hertha Berlin har slået John F. Kennedy i 1000m lakridssnøre på tid over kamel.... nej, ingen skadelige bivirkninger ;-)
Avatar billede nms Nybegynder
23. oktober 2001 - 11:44 #17
>fcs

*Gg* *Lol*
Avatar billede kapla Nybegynder
23. oktober 2001 - 11:44 #18
Nej, Nej, Nej, Nej, Nej, Og Nej
Avatar billede resten Nybegynder
23. oktober 2001 - 11:46 #19
1:ja
2:nej
3:nej
4:nej
5:nej

resten/
Avatar billede robin-steen Nybegynder
23. oktober 2001 - 11:48 #20
1: ja
2: nej
3: nej
4: nej
5: nej
Robin
Avatar billede resten Nybegynder
23. oktober 2001 - 11:53 #21
Hov jeg glemte også lige det sidste ingen skadlige virkninger jov ædeflip/grineflip *LOL*

resten/
Avatar billede simonvalter Praktikant
23. oktober 2001 - 11:56 #22
1:ja
2:nej
3:ikke mere.. røg i 3 år hverdag
4:ja en del gange.
5:ja et enkelt trip
6:ja --- en del... hvis du vil vide hvad så bare spørg .. men jeg smutter i skole nu så det må blive senere

(jeg intager ikke noget mere andet end alkohol...)
Avatar billede jumario Nybegynder
23. oktober 2001 - 11:57 #23
1. Nej
2. Nej
3. Nej
4. JA
5. Nej

Ingen skadelige virkninger.. MUhahhHAhha
Avatar billede hobbez Nybegynder
23. oktober 2001 - 12:31 #24
1. Nope
2. Nix
3. Næhæ
4. I morges, i badet. Jeg bruger dem til at vaske mig med.
5. Nøh

Ja, masser, men altså ikke af hash eller LSD - men den ene svamp smager lidt underligt *yrk*

/Rob
Avatar billede sluppi Nybegynder
23. oktober 2001 - 12:52 #25
1. jepper
1. nope
1. nada
1. nej
1. na

til sidst: nej
Avatar billede simonvalter Praktikant
23. oktober 2001 - 12:56 #26
hvis det er til en statestik over rusmidler burde du også have coke, amfetamin, estacy, heroin , opium og alkohol med ;)
Avatar billede spectre Nybegynder
23. oktober 2001 - 12:57 #27
1 nej
2 nej
3 nej
4 nej
5 nej

og stolt af det... :)
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
23. oktober 2001 - 13:32 #28
Nej

Tillægsspørgsmål:
Vil du gerne prøve det engang? Svar: NEJ

- og nej, det har ikke haft nogen skadelig virkning, at jeg ikke har røget Hash. *G*
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. oktober 2001 - 13:35 #29
5*nej
Avatar billede cool-wil Nybegynder
23. oktober 2001 - 14:10 #30
1. Har du røget hash? ja mange gange!
2. Ryger du hash månedligt? Nej ikke mere!
3. Ryger du hash dagligt? Nej!
4. Har du taget svampe? Ja adskillige gange(20-40 trips)
5. Har du taget lsd( 8 gange)

og til sidst..har du fået nogle skadelige virkningeR?
Nej intet, hvis man tager stoffer med måde, altså en gang i mellem ´når lysten melder sig, sker der intet...
Avatar billede cool-wil Nybegynder
23. oktober 2001 - 14:11 #31
eller det kan der selvfølgelig godt ske, men der er ikke sket noget med mig, også efter mange badtrips
Avatar billede NanoQ Nybegynder
23. oktober 2001 - 14:56 #32
Stærke hallocinogener som feks. LSD og visse typer svampe kan give varige psykoser efter bare et enkelt trip. Så at generalisere ved at skrive der intet sker, er vist lige i overkanten :)
Avatar billede cool-wil Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:10 #33
jeg rettede mig selv i kommentaren under mit svar nanog, jeg ved sørme godt der kan ske noget, men der er ikke sket noget hos mig, efter 2 års, afprøven af alt fra coke til svampe

Avatar billede dfr12 Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:14 #34
1. Ja
2. Ja
3. Nej
4. Ja
5. Nej!
Avatar billede hotpop Novice
23. oktober 2001 - 17:33 #35
1. nej
2. nej
3. nej
4. nej
5. nej

Hvorfor skulle man også gøre det? Man skal sgu være et sølle menneske hvis man har brug for den slags!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. oktober 2001 - 17:43 #36
6*nej

hotpop>> Øl vin og spiritus er også rusmidler er man så også sølle hvis man godt kan lide at få en kæp i øret en gang i mellem? Men ellers er jeg enig med dig, hvorfor skulle man dog det? Det er klart muligt at klare sig uden kunstige rusmidler (herunder også spiritus) hvis man ikke kan have det sjovt uden så er man på skideren!
Avatar billede acidhead Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:07 #37
Hvor er det fedt med de mange (tilsyneladende) ærlige svar!

Er fedt at nogle af eksperterne herinde også har prøvet nogle af de ting.

Selv ryger jeg hash ugeligt....(Har en aftale med at jeg ikke selv vil bruge penge på det, men ryger altid med med vennerne)
Svampe har jeg prøvet 3 gange...og tror jeg vil tage skridtet og prøve lsd.

Jeg kan simpelthen ikke lade være med at kommentere hotpops:\"
Hvorfor skulle man også gøre det? Man skal sgu være et sølle menneske hvis man har brug for den slags! \"

Hvorfor skulle mand være et sølle menneske fordi mand har prøvet mentaltudvidende stoffer?

Jeg vil sige et sølle menneske er f.eks. et menneske der stjæler fra gamle damer, eller skider på sine venner.

Jeg kan ikke se hvorfor at det at mand indtager et stof der sætter nogle kemiske reaktioner igang i hjernen gør en til en værre person?

Hotpop>>>Dette skulle forhåbentligt være en indledning til en diskussion :)

Jeg vil vildt gerne høre om nogle af jeres svampe/lsd trips...det er altid fedt at dele sine erfaringer med hindanden...

Eller bare tips...f.eks syntes jeg det er rigtigt fedt at meditere på svampe...Begyndte dagen efter mit første svampe trip på meditaion dagligt....
Avatar billede acidhead Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:11 #38
For øvrigt vil jeg lige indskyde at svampe er en meget naturlig ting..og jeg tror på et eller andet plan at det er meningen vi skal tage det...
Jeg syntes det er så vild en oplevelse..en rejse ind i hjernen...mand får et helt nyt perspektiv på følelser...det er virkeligt noget jeg syntes der skal prøves inden mand kradser af, men kun under ordentlige forhold- og visse forholdsregler skal der oxo tages.
Avatar billede acidhead Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:13 #39
loadet>>>Tjahhh...det er jo meget unaturlige og \"farlige\" stoffer...er ikke noget jeg gider beskæftige mig så meget med i min opgave.
Avatar billede acidhead Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:14 #40
jumario>>> En ret underlig \"blanding\" aldrig hash..men svampe...hvordan kan det være?
Avatar billede foldager Novice
23. oktober 2001 - 21:17 #41
1. ja
2. nej
3. nej
4. nej
5. nej
Avatar billede ztyxx Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:18 #42
1: ja
resten: Nej
Avatar billede acidhead Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:19 #43
disky>>>5*nej overrasker mig ikke...ondepik er oxo meget mere mentaltudvidet end dig!\' :)
Avatar billede hotpop Novice
23. oktober 2001 - 21:19 #44
acidhead> lige for at få en ting på det rene: så må folk helt selv om hvad de gør ved deres liv. Det er jeg ligeglad med - og så skal sølle ikke forstås på den måde at jeg anser de folk som bruger disse stoffer, for at være nogle \"banditter\". Banditter er \"et menneske der stjæler fra gamle damer, eller skider på sine venner.\" citat slut. Desuden er der et par af mine kammerater der syntes det er sjovt at blive skæve ind i mellem - dem om det, jeg vil ikke være i rum med dem for deres humor når de er skæve... DEN kan jeg ikke følge - heller ikke selv om jeg drikker mig tæskestiv :) (ja drikke kan jeg - dog ikke fuld hver gang :))
Avatar billede neomanc Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:21 #45
Ja
Nej
Ja
Nej
Avatar billede acidhead Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:22 #46
Hotpop>>>Hvad mener du så med sølle?
Avatar billede acidhead Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:23 #47
bytheway...ret vildt der er så mange folk med interesse for it der har prøvet svampe....er ret underligt da gennemsnits procenten er på 2%

nogle ideer til hvorfor?
Avatar billede hotpop Novice
23. oktober 2001 - 21:26 #48
acidhead> helt ærligt - det aner jeg ikke - for hvis jeg begynder at forklare mig kommer jeg bare til at nmodsige mig selv - så jeg stopper her :)
Avatar billede acidhead Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:26 #49
nms>>>Jeg kan godt garantere dig at din hjerne ikke har taget skade eller du vil lægge mærke til det i fremtiden :)
Avatar billede acidhead Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:27 #50
hotpop>>>Helt i orden..lad os kalde det en ikke gennemtænkt kommentar som du gennem medierne har fået indpodet som en refleks.
Avatar billede hotpop Novice
23. oktober 2001 - 21:29 #51
acidhead> ja lad os det *gg*
Avatar billede acidhead Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:33 #52
Et lille tillæsspm- hvis der er nogen der gider at kommentere...

Syntes du nogle idag ulovlige stoffer skal blive lovlige?

HVis ja, Hvilke, og hvordan? Statskontrolleret? Kun en vis dosis tilgængeligt at købe per person?
Skal alle så kunne se dine køb f.eks. på nettet- f.eks arbejdsgivere?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
23. oktober 2001 - 22:03 #53
acid til det sidste med om man skal kunne se det... why??? -så burde alle der køber øl vin elller tilsvarende jo også regges og udstilles.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
23. oktober 2001 - 22:13 #54
Til den sidste: nej!

Tværtimod mener jeg lovgivningen bør strammes op.

Gør man det op i penge, er indtagelse af både hash og svampe en meget dyr fornøjelse for den danske stat. Bare én dyb psykose koster let staten, og dermed os skatteborgere, flere millioner kroner (lægehjælp, psykologhjælp og efterfølgende rehab).
Avatar billede filen Nybegynder
23. oktober 2001 - 22:17 #55
1 Ja
2 nej
3 nej
4 nej
5 nej
6 nej

Dog vil jeg sige til punkt 6 at jeg er begyndt at glemme.
Men hvem er i og hvor er jeg ??
Avatar billede egede Nybegynder
23. oktober 2001 - 22:21 #56
6*nej
Avatar billede resten Nybegynder
23. oktober 2001 - 22:21 #57
Takker
Avatar billede bbs Nybegynder
23. oktober 2001 - 22:22 #58
Takker for points :)
Avatar billede simonvalter Praktikant
23. oktober 2001 - 22:24 #59
nej stoffer skal aldrig legaliseres .. det vil helt sikkert få flere ud i et misbrug end der i forvejen er idag, hvor en stor del af unge mennesker idag er weekend misbrugere

måske skulle hash kunne fås på recept til folk der lider af smerter feks  fra skelrose og kræft

og i svære tilfælde skulle heroin kunne uddeles til håbløse tilfælde af narkomaner uddelt under streng overvågning i første omgang for at få dem væk fra gaden.

slet ikke hash skal legaliseres, mange der ikke har prøvet det og ikke vil vosker op med den opfattelse at det er farligt og om ikke andet fører til udforskelse af nye og farligere ting ..

og dette er oxo rigtigt .. er er selfølgelig nogen det ikke sker for, men det sker i rigtig mange tilfælde.. jeg har set det ske for massere af venner incl mig selv . milijøet har selvfølgelig også meget at sige om det kommer til at blive et direkte misbrug ..

det er ikke kun folk i techno milijøet der tager stofferne .. det er alle typer .. gymnasie elever folkeskole elever .. ja jeg kender folk helt ned til 23 år der er hvad jeg kalder weekend junkier

og sig ikke hash ikke er skadeligt .. for det er det .. på samme måde som alkohol det skal tages med måde, hvilket godt kan være svært, hvis det kommer ind i den daglige rutine med en enkelt joind til at slappe af på.. til sidst så laver man ikke andet end at ryge fra morgen til aften ..

det er der mange der gør, og de laver stadig et normalt liv , står op om morgenen og passer deres arbejde , kommer hjem ordner de daglige pligter og ryger en joint eller hvad der nu skal til når at slappe af og nyde tilværlsen .. men bliver det til mere end det så går det galt ..

jeg flyttede selv på kollegie på et tidspunkt og jeg havede røget i et par år hverdag på det tidspunkt .. men så var chancen der for at sælge lidt hash og have til eget forbrug ..det udviklede sig dog hurtigt og jeg røg mere og mere, til sidst sad jeg og røg omkring 100 g om ugen rygeren ( ikke den billige ) og det var kun hvad jeg røg for mig selv.

på et tidspunkt begynde jeg at få det dårligt da jeg røg , kunnne ikke se ud af øjnene og trække vejret, og om det har været rigtigt eller i mit hovede det foregik skal jeg ikke kunne sige, men det fik mig ihvertfald til at stoppe.

i ca 3 - 5 md efter havede jeg det på den måde som du har det efter du har røget en joint for 1 time siden (hvis du ryger meget hverdag ved du hvad jeg snaker om) .. du er ikke rigtig skæv men du har stadig et slør omkring hovedet) men det gik altså først op for mig efter lang tid uden rygning.
dermed mener jeg at du opdager ikke hvad hashen gør ved dig før du stopper ... tro mig du vil blive mere aktiv , ikke så doven, dit hovede vil fungere bedre.. bla bla

nå ja og svampe skader helt sikkert oxo

jeg havede en ven der hængte sig i sin lejlighed på et trip ... og han var et velfungerende ungt menneske .. men hvis du virklig får et bad trip på svampe så kan du hurtigt få tanker om at hvorfor overhovedet leve

jeg har da selv gået og grinet på et trip over hvor latterlig vores tilværelse egentligt er ..

jeg har oxo oplavet at efter jeg havede taget svampe en del gange over længere tid at jeg pludselig efter et trip blev/følte mig utrolig godt til at analysere ( situatuoner, mennesker, film ja jeg fik enda bedre karakter i dansk stile ;) .. men efter det næste trip blev jeg meget ukóncentreret , dårligere til at tage mig sammen ... i et par måneder indtil jeg tog et trip til hvor jeg blev/følte mig \"normal\" og har ikke rørt svampe siden ..

sig ikke at de \"naturlige\" stoffer ikke er skadelige .. og det er ikke kun hvad jeg har oplevet på mig selv, men hvad jeg har set massere af mennesker i de omgangs kredse af forskellige typer jeg omgås.
Avatar billede simonvalter Praktikant
23. oktober 2001 - 22:25 #60
lol ;) det blev til lidt der
Avatar billede simonvalter Praktikant
23. oktober 2001 - 22:26 #61
rettelse .. jeg kender folk helt ned til 13 år...
Avatar billede acidhead Nybegynder
23. oktober 2001 - 22:39 #62
loadet>>>Altså..lovgivningens formål er at forhindre folk i at få fat i stoffer...Er det svært at få fat i stoffer?-Nej. Tjener staten penge på salg af stoffer?-Nej. Vile staten tjene penge hvis de legaliserede stoffer?-Ja

Ikke at jeg siger det skal legaliseres...jo...svampe og hash ville være fint...svampe er jo oxo først for nyligt blevet ulovligt.

Det med ham der begik selvmord lyder sygt...jeg kondolerer..men hvad fanden er det oxo for noget at trippe alene? Mand ved jo at det asgtens kan gå op for en at mand ikke ved hvad formålet emd ens liv er...og den tanke kan plage en under svampe...det skal gøres i trygge omgivelser..

Set and setting!

bytheway..ellers syntes jeg du har meget ret i det meste du siger!
Avatar billede apollo69 Nybegynder
23. oktober 2001 - 22:45 #63
Takker for point.  ;)
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
23. oktober 2001 - 22:47 #64
6*nej
Avatar billede simonvalter Praktikant
23. oktober 2001 - 22:50 #65
jeg mener sket ikke at noget af det skulle legaliseres .. og nej det er ikke svært af få fat i .. og politiet tager det oxo forholdsvist roligt med det .. de viser sig engang imellem for at påpege at det stadig er ulovligt .. men de er jo godt klar over at det ikke bare stopper ..

men bliver det lovligt så vil flere unge se det som en naturlig tilg som alkohol og så vil flere helt sikkert benytte sig af det .. så vil det blive en naturlig ting som alkohol at indtage til festlige lejligheder

og hvorfor udbredde sådanne ting mere end nødvendigt .. cigarreter burde oxo være ulovlige, desværre har cigaret industrien for meget magt til at det kan lade sig gøre.

men bevist skadelige ting skal aldrig gøres lovlige.

der er de selvfølgelig også gode sider af det, men selvom at der er en posetiv side ved feks morfin præpareter ved smerter så skal vi da det da ikke gøres nemt at få fat på nej vi skal de have recept på det .. det samme med hash .. en dreng på 16 ska da ikke have lov at gå ned i den lokale pusher bix og købe hash til weekenden fordi det er lovligt .. han er slet ikke klar over hvad han bevæger sig ud i, i den alder.
Avatar billede acidhead Nybegynder
23. oktober 2001 - 22:53 #66
loadet>>>Tjahhh....du har jo ret...der er jo ingen grund til at tage nogle stoffer overhovedet....men der er heller ikke nogen grund til at spise burgere...
Avatar billede apollo69 Nybegynder
23. oktober 2001 - 22:55 #67
loadet>> Du har så fuldstændigt ret.
Men tobaks reklamer bliver jo også forbudt nu.
Avatar billede simonvalter Praktikant
23. oktober 2001 - 23:01 #68
jo jeg vil ikke sammenligne det .. de mest basale behov de fysiske: mad og søvn.

stoffer kommer først i egobehovet.. eller det sociale ..

og kroppen har brug for afveksling i kost.. så selv om burger ikke er så sunde så er de ikke skadelige i samme grad som stoffer...  hvis du  ikke spiser andet så er det nok ikke sundt .. men der er ikke noget at gøre ved det nu .. det er der heller ikke med cigaretter .. det er for sent at forbyde ...

Avatar billede simonvalter Praktikant
23. oktober 2001 - 23:03 #69
apollo69 jep reklamer .. men du vil aldrig kunne gå hen og forbyde cigaretter .. der vil komme flere og flere virksom heder der forbyder det i arbejdstiden .. centre og offenlige steder oxo som i usa .. men det vil ikke blive forbudt ..

og så vil de selvfølgelig blive dyrere og dyrere ..
Avatar billede acidhead Nybegynder
23. oktober 2001 - 23:04 #70
Loadet>>>Jeg syntes ihvertfald ikke at din hjerne umiddelbart har taget nogen skade :) Programmerer du i noget?
Avatar billede apollo69 Nybegynder
23. oktober 2001 - 23:07 #71
http://www.sum.dk/forslag/forslag20001213-L134.htm
Lover er trådt i kraft mht. tobaksreklame.
Og hvad skal det hjælpe. Antallet af rygere falder næppe på grund af det.
Avatar billede simonvalter Praktikant
23. oktober 2001 - 23:07 #72
hehe nej .. jeg er bare blevet lidt computernørd efter jeg stoppede med at tage stoffer/ryge hash/male/hustle/ ..(alt det sjove) ;)

så nu er jeg afhængig af min computer, hvor jeg sider hele dagen og racer topsites/rls group.. og roder med linux glftpd/eggdrop sitebot samt kører administerer et fxp board
Avatar billede simonvalter Praktikant
23. oktober 2001 - 23:08 #73
ja computere er oxo et rusmidel .. ihvertfald for mig .. og det er ikke altid så sundt
Avatar billede apollo69 Nybegynder
23. oktober 2001 - 23:09 #74
loadet>> Det er vel også skadeligt med tiden. ;)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
23. oktober 2001 - 23:13 #75
takker for point :-)
Avatar billede simonvalter Praktikant
23. oktober 2001 - 23:14 #76
apollo69> jep .. forsestil sig at sidde forean din skærm i 16 timer i døgnet .. glemme at spise og drikke .. fylde dig med cola og smøger og ha en puls der kører op på det dobbelte ca 30 - 100 gange om dagen i et par minutter og falder lynhurtigt igen pga races .. ( race=rls=nye warez der skal distribueres ud i verden på en bestemt måde..  )
Avatar billede simonvalter Praktikant
23. oktober 2001 - 23:15 #77
´det er bestemt heller ikke sundt .. og det er næsten ligså vanedannene som andre rusmidler ;)
Avatar billede apollo69 Nybegynder
23. oktober 2001 - 23:20 #78
Nå, jeg smutter herfra.
Go´ vind. ;)
Avatar billede goulduck Nybegynder
29. oktober 2001 - 09:50 #79
1. Ja
2. Nej
3. Nej
4. Ja
5. Nej

skadelige virkningeR? Ikke hvad jeg har lagt mærke til ....
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
29. oktober 2001 - 09:52 #80
1 Ja
2 nej
3 nej
4 nej
5 nej
6 nej
//Lusk
Avatar billede cool-wil Nybegynder
24. november 2001 - 11:59 #81
Loadet> 100 g hash om ugen, og ikke den alm. lyder altså lidt overdrevet, sikker på det ik var 10 g du mente
Jeg kender folk der har røget i 10 år, der ikke kan ryge så meget på en uge, det er 12 g pr dag ca. det er fandme meget..

wil
Avatar billede simonvalter Praktikant
24. november 2001 - 21:22 #82
hehe .. ja det lyder af meget .. men man kan oxo saktens ryge i 30 år uden at overdrive .. hvis man ikke laver andet så er det ikke noget problem at ryge 100 g om ugen det var ikke kun mit eget forbrug .. de fleste jeg var sammen med røg lige så meget og mange gør det stadig ..
Avatar billede confusion Nybegynder
28. juni 2003 - 20:07 #83
Ja                                  1. Har du røget hash?
Nej...............................  2. Ryger du hash månedligt?
Nej...............................  3. Ryger du hash dagligt?
Ja, gør det stadig en gang imellem  4. Har du taget svampe?
Ja, gør det stadig en gang imellem  5. Har du taget lsd

Nej.................... og til sidst..har du fået nogle skadelige virkningeR?

Alt med måde ;)

Jeg synes det ville være en god ide at lovliggøre stoffer, på den måde er det kontrolleret, staten tjener penge på det og og folk ved mere om det... stoffer kan man jo få fat på alle steder alligevel, hvorfor så ik kontrollere det man nu kan kontrollere og dele oplysninger om stoffer med befolkningen (de rigtige oplysninger). Flere oplysninger om stofferne til brugerne reducer dødsfald. Man kunne for eksempel holde styr på hvem der tager stoffer ved at man skal have sin læge til at uddele recept og samtidig have alders begrænsning på det ;)

Vi lever ik i stenalderen længere.. vi er opdraget med at det er et frit land, men hvor frit er det egenligt?! Hvorfor Fanden skal vi babysittes af staten?? Vi kan vel selv træffe vores personlige valg, jeg vil ihvertfald ik have staten eller nogen som helst andre til at fortæller mig hvad jeg skal og ik skal...

Den eneste måde de kan komme det her til livs er ved at legaliserer ;)