Avatar billede clause2 Nybegynder
22. oktober 2001 - 18:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ang billeder

har lidt problemer når jeg f.eks henter et billede på nettet, og lægger det i ind min mappe. Når jeg så vil åbne det,kan jeg ikke, der står nu at billedet er en jpg fil, og i egenskaber for billedet står der filtype: EXE-fil.
Hvad er det lige jeg gør forkert eller ikke fatter ?
Avatar billede zhark Nybegynder
22. oktober 2001 - 19:47 #1
Er det sket flere gange, fra forskellige links? Du har vel ikke fået en virus med.
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
23. oktober 2001 - 05:29 #2
Har du asossieret .jpg mit et bestemtbilledbehandlingsprogram. Det gør du nemmest ved at høreklikke på filen i stifinderen og vælge dit program.
Avatar billede zhark Nybegynder
23. oktober 2001 - 12:03 #3
Det lyder ret mystisk, kan du ikke lige forklare hvordan du åbner... (eller altså forsøger at åbne) filen.
Altså er det \"bare\" ved at dobb klikke på filen eller åbner du et billed prg og kalder filen der fra? Har du evt. prøvet at indsætte billedet i Word.
Avatar billede wizax Nybegynder
23. oktober 2001 - 15:52 #4
Pas på, det ligner en virus!!!!
Avatar billede clause2 Nybegynder
23. oktober 2001 - 15:54 #5
har fundet problemet, det er fordi at sysrnj, har været valgt til at åbne billedfiler. jeg har nu valgt et andet program og det virker nu. så......men takker....
Avatar billede zhark Nybegynder
23. oktober 2001 - 19:39 #6
Nu betyder de 15p ikke noget, meeeen jeg synes sku\' ikke wizax har tjent (fortjent) dem!