Avatar billede urt Nybegynder
19. oktober 2001 - 16:36 Der er 6 kommentarer

SpeedStream 5711 -repost-

Hej!
Min kammerat har gjort det flotte, at knække reset-knappen på hans router. Vi fandt også ud af, at TDC ikke havde skruet nogle skruet i af en eller anden grund (Vi sammenlignede hans router med min egen) og der rasler derfor en stor dims rundt inde i æsken. Han vi skifte ADSL og derfor skal han aflevere sin router, som han dog har låst op. Spørgsmålet er derfor: Er der nogen der kender passwordet til at komme ind i routeren UDEN at først trykke på reset ELLER er der nogen der ved hvordan man kan åbne sådan en fætter uden synlige spor på åbning?

Rigtigt svar giver 250 point!
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
19. oktober 2001 - 16:38 #1
Prøv med nummeret der står i bunden af routeren
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
19. oktober 2001 - 16:40 #2
skulle være svar.....

Men ellers er det bare at sige at det kender han da ikke noget til!!!
Avatar billede makse Nybegynder
19. oktober 2001 - 16:40 #3
Avatar billede urt Nybegynder
19. oktober 2001 - 17:13 #4
For alle jer der HAR en sådanne router, ved i at man ikke kan bruge serielnummeret som pass FØR routeren er kommet i reset-mode! Og da det er den knap der er knækket af, er det er mindre problem...
Det jeg søger er nok en åbningsmetode.
Den der har en, er min gud den næste uge!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
20. oktober 2001 - 00:12 #5
jeg kender passwordet til speedstream 5711..meeen..jeg ved ikke hvor lovligt det vil være at poste det herinde...
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
22. oktober 2001 - 14:30 #6
Kan du ikke bare bruge noget andet til at bruge som Resetknap?? Ellers snak med IE udbyderen!! de er jo til at snakke med!! Håber jeg!! *s*

Skriv lige og fortæl hvordan det gik ik! \"lol\"