Avatar billede malissin Nybegynder
18. oktober 2001 - 16:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

MacIP og MacOSX

Har lige installeret MacOSX på en G4 og opdager nu at man tilsyneladende ikke kan kører MacIP under MacOSX - kan dette passe?

Under netverksindstillinger kan jeg kun opsætte forbindelsen som BootP eller DHCP

/Malissin
Avatar billede tyson5 Nybegynder
18. oktober 2001 - 16:04 #1
Ja, det vil jeg tro...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. oktober 2001 - 16:06 #2
ignorer tyson5 - han kommer med kommentarer udelukkende for at messe up... :/
Avatar billede hoejrup Nybegynder
18. oktober 2001 - 16:07 #3
MacOS X er programmeret på en unix kerne, og derfor kan du kun afvikle de gamle mac programmer via et emulator program. Derfor er det ikke sikkert du kan anvende MacIP, for MacOS X er et helt nyt styresystem.

/per
Avatar billede malissin Nybegynder
18. oktober 2001 - 16:09 #4
Ok - så må jeg nok hellere lige have fat i netværksadministrationen og få tildelt en IP- Adresse

Tak for hjælpen - pointene flyver i din retning :)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
18. oktober 2001 - 16:19 #5
Velbekomme.

/per