Avatar billede croft Nybegynder
18. oktober 2001 - 12:38 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Fejl i min PHP Linier??

Hejsa jeg bliver ved med at få fejl i min php linie jeg han ikke rigtig finde fejlen HJÆLP :)

I kan selv se det på
Http://croft.adsl.dk

hvis det er nødvendig at jeg mailer Php filen til jer, okay, bare det virker.
Det er en FTP Lister, den lister godt nok også, men fejl linierne kan jeg ikke få væk :(

Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
18. oktober 2001 - 12:42 #1
Nice, der er sq mange fejl... hvad står der i linierne 50-54???

...og kører du en uendelig løkke???

::sunlock.dk::
Avatar billede webmasterdk Praktikant
18. oktober 2001 - 12:42 #2
det er faktisk så godt som umugligt at sige noget uden at kunne se koden!
kan du ikke lige poste den her, eller lav en mappe med phps filer
Avatar billede thundercall Nybegynder
18. oktober 2001 - 12:42 #3
øøøøøhhhh,... har du husket $

hvordan ser filen ud?
Avatar billede otis Nybegynder
18. oktober 2001 - 12:43 #4
prøv at sætte@ foran alle variablerne ?
altså
@$ja
Avatar billede well_r Nybegynder
18. oktober 2001 - 12:43 #5
Det ligner en while/for løkke af en art..fordi AV FOR FANDEN nogle fejl der gentager sig hele tiden :)
Avatar billede otis Nybegynder
18. oktober 2001 - 12:43 #6
er næsten sikker på det er fejlen, så laver det til et svar :P

selv tilliden fejler intet :D
Avatar billede thundercall Nybegynder
18. oktober 2001 - 12:47 #7
nu virker den... :D
Avatar billede otis Nybegynder
18. oktober 2001 - 12:48 #8
0wnz :P
Avatar billede croft Nybegynder
18. oktober 2001 - 12:48 #9
otis, blev den heldige vinder :)

Men tak for hjælpen alle sammen :)

Dejligt at andre kan se hvad man selv glemmer :)

Avatar billede webmasterdk Praktikant
18. oktober 2001 - 12:48 #10
otis >> hvad gør @???
Avatar billede otis Nybegynder
18. oktober 2001 - 12:50 #11
webmaster, den gør så variablen kun er aktiv hvis den er sat.. hmm forstår du ? hehe det er vidst kun på  windows maskiner den fejl kan opstå
Avatar billede thundercall Nybegynder
18. oktober 2001 - 12:53 #12
@ bruges til at ignorere fejlmedelse... eller do-not-out-error_msg
p.s. det er ikke kun på windows,...
Avatar billede jd Nybegynder
18. oktober 2001 - 14:14 #13
Nu så jeg ikke da scriptet ikke virkede, men @ er sjældent en (god)løsning. Kunne forestille mig at det var noget med en undefined variabel. Prøv at fjerne dine @\'er og sæt warning-level ned i php.ini

--
Mvh./Best Regards
Jonas Delfs, http://delfs.dk
Søger freelance PHP-arbejde