Avatar billede Keld Nielsen Forsker
17. oktober 2001 - 12:28 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Program til opgavestyring

Jeg har brug for et program til opgavestyring.

Det er opgaver som kan sammenlignes med salgsopgaver. Oprettelse, telfonsamtaler, breve o.lign. skal gerne logges sammen med opgaven, så der er en oversigt over hver enkelt.

Selvfølgelig også noget med hvilke opgave der er færdige, hvilke der skal være færdig på et bestemt tidspunkt o.lign,

Jeg bruger normal Microsofts office-programmer.
Avatar billede askhoej Praktikant
17. oktober 2001 - 12:32 #1
Mon ikke det er Microsoft Project du mangler:

http://www.microsoft.com/office/project/default.htm
Avatar billede gitrian Nybegynder
17. oktober 2001 - 12:37 #2
Hvad med den som er i Microsoft Outlook ?
Avatar billede koxxx Nybegynder
17. oktober 2001 - 12:51 #3
Avatar billede hsgroup Nybegynder
24. oktober 2001 - 00:14 #4
Jeg er i øjeblikket ved at lave et program der umiddelbart kan det du efterlyser - hvis du er interesseret kan vi jo snakke om det
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
24. oktober 2001 - 08:40 #5
hsgroup> Det er jeg da i høj grad - det er ikke lykkedes mig at finde noget endnu!
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
06. november 2001 - 16:48 #6
hsgroup> ka\' jeg hører mere om projektet - tidsplan osv. ???
evt. på mail: keld@prolight.dk