Avatar billede netguru Nybegynder
16. oktober 2001 - 10:37 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Opdeling af fil email med vedæftede filer

Jeg vil gerne sende en fil på 25 MB via email. Jeg er rimelig sikker på, at modtagerens mailserver kun godtager mail på under 10 MB

Hvorddan fikser jeg det, så jeg kan sende filen som 3 emails på f.eks. hhv. 9, 9 og 7 MB?
Avatar billede Inge Nybegynder
16. oktober 2001 - 10:40 #1
Kan du ikke pakke filen så den kommer under de 10 mb limit??
Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. oktober 2001 - 10:41 #2
Split den op med Winzip.
Avatar billede netguru Nybegynder
16. oktober 2001 - 10:42 #3
nej.. den er allerede pakket med zip. Zip kan ikke dele en fil op?
Avatar billede netguru Nybegynder
16. oktober 2001 - 10:42 #4
nanoq: how?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. oktober 2001 - 10:46 #5
Du åbner .zip filen i winzip, trykker \"Actions\" i topbjælken og vælger \"split\"
Avatar billede birkis Nybegynder
16. oktober 2001 - 10:52 #6
nanoq >>  Bruker du WinZip 8.1 beta?  Så vidt jeg vet, kan WinZip 8.0 kun splitte filer når de legges på diskett??

netgurur >>  Du kan enten gjøre det med WinAce (som WinZip kan WinAce lage .exe-fil hvis mottager ikke har programmet), eller med Tools -> Accounts -> marker din mailkonto -> Properties -> Advanced.  Sett den ønskede størrelsen i \"Break apart messages larger than x KB\".
Avatar billede birkis Nybegynder
16. oktober 2001 - 10:55 #7
netguru >>  Veiledningen med \"Break apart messages larger than x KB\" er forøvrig for Outlook Express - jeg vet ikke om det er det samme hvis du bruker Outlook.

Beklager også den ekstra \'r\' (netgurur)...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. oktober 2001 - 10:56 #8
Jeg kører en 8.1beta ja..
Avatar billede netguru Nybegynder
16. oktober 2001 - 10:59 #9
birkis: no hard feelings ;o)

MS Outlook 2000 kan godt \"Break apart messages\"

Tak for hjlpen alle
Avatar billede netguru Nybegynder
16. oktober 2001 - 11:00 #10
.. hjælpen
Avatar billede birkis Nybegynder
16. oktober 2001 - 11:07 #11
nanoq >>  Hvordan kjører 8.1??  Jeg har vurdert om jeg skulle oppgradere selv om det er beta...

netguru >>  Takk for point!  :-)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. oktober 2001 - 11:15 #12
8.1\'eren kører fint.. jeg har ingen problemer oplevet :)
Avatar billede yousif Nybegynder
24. maj 2002 - 08:49 #13
hmm.. lidt sent, men prøv mr. splitter en anden gang:

www.ys-software.tk