Avatar billede cybernostradamus Nybegynder
15. oktober 2001 - 14:28 Der er 3 kommentarer

Forksydning i tid og sted..

Jeg har optaget nogle dvd-film over på min PC..
men når jeg ser dem, går der ofte ikke mere end 10 - 15 minutter før der pludselig kommer en stor forskydning i lyden i forhold til filmen... den er ofte en 3 - 5 sekunder foran...

\"Spoler\" jeg så tilbage i filmen er lyden forskudt igen der hvor den i starten ikke var forskudt...
Starter jeg en anden film op er lyden forskudt fra start...

hvad går der galt?

jeg har en 400MhZ maskine på 96 ram og DivX4..
Avatar billede jnielsen Nybegynder
15. oktober 2001 - 14:45 #1
Kender godt problemet, har selv haft det samme, det er det program du bruger til at  \"grabbe\" filmen med der er noget galt med, så prøv at finde et andet program.
Avatar billede cybernostradamus Nybegynder
15. oktober 2001 - 14:47 #2
jeg brændte filmen ned og prøvede den på en vens computer... ingen problemer der...
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
15. oktober 2001 - 21:02 #3
hmmmm....