Avatar billede jake_6 Nybegynder
15. oktober 2001 - 10:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IEAK..

Jeg sidder og fedter med at lave en IE installation via IEAK. Jeg kan se at man kan lave en silent inst. med ie5setup.exe /q..

Mit spmg: Findes der en parameter eller en anden løsning, for at undgå at maskinen genstarter efter IE installationen?
Avatar billede kimovergaard Nybegynder
15. oktober 2001 - 10:55 #1
Har du læst på:

http://www.microsoft.com/windows2000/techinfo/reskit/en-us/default.asp?url=/WINDOWS2000/techinfo/reskit/en-us/ierk/appxc_b.asp

Søgt via \'ieak batch mode setup\' på microsoft.com.

Reboot=[0,1]

0 = Restart ikke, 1 = Restart. (efter installation)

Der er flere parametre !!
Avatar billede kimovergaard Nybegynder
15. oktober 2001 - 10:58 #2
Undskyld du skal søge på:
\'Using Internet Explorer Batch-Mode Setup\',
så virker det bedre.

Kim
Avatar billede jake_6 Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:30 #3
Kanon. 1000 tak Kim. Håber du fik dine point.. Min internet forbindelser hænger lidt idag :o)