Avatar billede towercrew Nybegynder
14. oktober 2001 - 20:52 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Driver Support

Hey jeg sidder på IBM Netvista og kan ikke finde driver til mit grafik kort og til min lydkort..

Jeg har win2k.. Og jeg ved de er kombitable med det, men har fået ødelagt min driver cd.. nogen der kan hjælpe!?
Avatar billede hotpop Novice
14. oktober 2001 - 20:56 #1
Hvilken model?
Avatar billede towercrew Nybegynder
14. oktober 2001 - 20:57 #2
x40 eller noet tror jeg nok....

Tror det hedder noget med sis eller noet... Altså grafik kortet og lydkort!
Avatar billede hotpop Novice
14. oktober 2001 - 20:59 #3
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. oktober 2001 - 21:00 #4
Den hedder et 4cifferet nummer som for eksempel 2179-x40 vi skal have hele denne kode, den står bag på maskinen eller på en lille label på fronten
Avatar billede towercrew Nybegynder
14. oktober 2001 - 21:00 #5
hotpop > Yes :)
Avatar billede hotpop Novice
14. oktober 2001 - 21:01 #6
Avatar billede towercrew Nybegynder
14. oktober 2001 - 21:04 #7
hotpop > Direkte links plz. :)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. oktober 2001 - 21:05 #8
IBM maskiner er bare ikke indelt som andre fabrikater.

Der kan godt være flere modeller der hedder det samme (altså x40) men det er den lille 7 ciffrede kode der bestemmer hvilken maskine der er tale om. Find denne kode så kan vi finde de helt rigtige drivere til dig.
Avatar billede towercrew Nybegynder
14. oktober 2001 - 21:07 #9
Jeg har fjernet alle de der mærkereter!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. oktober 2001 - 21:07 #10
towercrew>> direkte links er maskin specifikke, så længe du ikke levere den 7 ciffrede kode kan man ikke give dig direkte links og samtidigt en garanti for at de er rigtige.....
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. oktober 2001 - 21:08 #12
towercrew>> hvorfor, hvor varm er den maskine?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. oktober 2001 - 21:08 #13
Towercrew>> Så kik på din faktura.
Avatar billede hotpop Novice
14. oktober 2001 - 21:09 #14
du nævnte at du kører win2K og det er sis-chips på yd og grafikkort - det er dem jeg kunne finde til sis-chips på lyd og grafik :)
Avatar billede hotpop Novice
14. oktober 2001 - 21:10 #15
james_t_dk> så så da - klap lige hesten, ikk?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. oktober 2001 - 21:13 #16
hotpop>> af hvilken årsag fjerner man labels på bagsiden af maskinen hvis det ikke er for at fjerne serienummeret på maskinen (det er desuden brændt i bios og motherboard)

towercrew>> IBM gør meget i driver matricer så med mindre at det er en X40i så burde denne side dække:
http://www.pc.ibm.com/qtechinfo/MIGR-4MSQVB.html?lang=en_US&page=brand&brand=IBM+NetVista%7CNetVista+all-in-one%7C2179%7C86G&family=IBM+NetVista%7CNetVista+all-in-one&machineType=IBM+NetVista%7CNetVista+all-in-one%7C2179&model=IBM+NetVista%7CNetVista+all-in-one%7C2179%7C86G&doctype=Hot+news&subtype=All

Men jeg finder det satdigt yderst underligt.
Avatar billede towercrew Nybegynder
14. oktober 2001 - 21:24 #17
Du skal slet ikke blande dig hvordan jeg vælger min computer skal se ud er du med din idiot???

Beskyld mig for at have en varm computer engang til og du skal mærke hvordan det er at blive anklaget for falske anklager ?
Avatar billede towercrew Nybegynder
14. oktober 2001 - 21:26 #18
Hotpop > Im testing :)
Avatar billede hotpop Novice
14. oktober 2001 - 21:35 #19
ok :)
Avatar billede towercrew Nybegynder
14. oktober 2001 - 21:39 #20
hotpop > Det virkede mange takker :)

james_t_dk > Tænk før du taler næste gang!
Avatar billede hotpop Novice
14. oktober 2001 - 21:39 #21
Takker for points :)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
15. oktober 2001 - 16:28 #22
towercrew>> mener stadig at det er mistænkeligt. Points er uden betydning, så det kan man ikke true mig med, men jeg forstår stadig ikke hvorfor du ikke vil oplyse det fulde model nummer.
Avatar billede towercrew Nybegynder
15. oktober 2001 - 16:50 #23
Fordi mine serial nummer ikke rager dig??? Du skal bare fucke af og passe dig selv er du med??