Avatar billede device Nybegynder
14. oktober 2001 - 15:46 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Vi mangler én...Freelance skribent.

Her du let ved at finde sproglige varianter, kan du uden det store tidsforbrug formulere tekster, kan du ud fra enkle koncepter selv formulere dybde og indhold. ja, så kan du måske hjælpe os...
Det er bedst, du bor i københavn, M/K, ca. 17+ år.
Du kan se et af vores projekter på http://www.studywear.dk
Vi har flere projekter, dem kan du få mere info. om, hvis det har din interesse.

På forhånd tak.

P.S. Nærmere samarbejds betingelser som afregning/løn etc. vil blive behandlet individuelt og vil derfor ikke blive oplyst i dette forum.
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2001 - 15:55 #1
Jeg ved ikke om jeg kan kvalificere mig helt, men det lyder da meget spændende og som lidt af en udfordring.

Jeg er frisk på opgaven og vil gerne høre fra jer...

Jeg arbejder selv med hjemmesider osv. og ville gerne give en hånd med med den side i har nu hvis der skulle blive brug for det.

I kan kontakte mig på osj@device.dk
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
14. oktober 2001 - 16:11 #2
Hej
Jeg bor godt nok ikke i københavn, men umiddelbart kan det måske have min interesse. Ihvertfald er jeg er god skribent.

Se et af mine projekter på www.flare.dk kontakt mig på kenneth@flare.dk eller ring 54861122

/kenneth

/Kenneth
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
14. oktober 2001 - 16:12 #3
hehe det fremgår at jeg er en god skribent med lidt slåfejl ind imellem..
Avatar billede peterkopi Nybegynder
16. oktober 2001 - 08:31 #4
35 år gammel ordstyrer tilbydes - se evt. min profil for e-mail m.v.
Avatar billede kornfreak Nybegynder
16. oktober 2001 - 08:39 #5
kenneth >> Hvad er det for nogen SYGE priser I har på jeres open source varer ? :(
Avatar billede device Nybegynder
16. oktober 2001 - 09:24 #6
kornfreak>> Stop spam af spørgsmål....
Avatar billede cholm Nybegynder
16. oktober 2001 - 09:31 #7
Send mere info på cholm@pc.dk

/cholm
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
16. oktober 2001 - 10:55 #8
kornfreak >> da dette ikke er det rigtige forum til dit spørgsmål, kan du sende mig en mail på kenneth@linuxshoppen.dk så skal jeg give dig et passende svar.
Avatar billede device Nybegynder
13. november 2001 - 00:14 #9
Jeg lukker.