Avatar billede jokn Nybegynder
11. oktober 2001 - 20:18 Der er 4 kommentarer og
6 løsninger

nyt design til the-counter.dk ... hvad syntes i?

davs, jeg har lavet et nyt design til the-counter.dk
dog vil jeg gerne høre vhad jeg kan gøre for at det bliver RIGTIG godt og fedt osv...

http://hairboy.adsl.dk/the-counter/?page=

hvad syntes i?
er det for mørkt?
nogle FEDE idéer? :))
Avatar billede bente_elsker_heste Nybegynder
11. oktober 2001 - 20:22 #1
Hej!
Jeg synes siden er rigtig fed, men måske en anden farve end lige lilla. Nok en lidt lysere.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. oktober 2001 - 09:36 #2
Jeg synes ikke designet er så fedt, det er alt for \"ufærdigt\". Det hænger ikke rigtig sammen med farverne synes jeg. Hvorfor lader du ikke \"rør´ne\" køre helt ud til kanten\". Og de to blå farver på siden er ikke ens. Og det er lidt en skam, for jeg kan godt forestille mig hvordan det færdige resultat vil komme til at se ud. Funktionalitet er ok.

SYnes du skal bruge lidt tid på at, få de forskellige elemeneter til at hænge sammen (Farver). Det vil give et rigtig godt resultat.
Avatar billede empty2 Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:12 #3
Hey hey.........
Ok side er fed nok.........

Lige under  Toplinks er der en skrue der går ind i menuen, det er også helt fint men den passer ikke helt ind der fordi, det ser ud som om det skære ind den lilla farve den skal være der og så kan skruen komme oven på...... Hvis du kan foså hvad det er jeg fabler om he he.........
Ja men hvis man leder efter noget så skal man nok finde det på din side... Også meget godt at ikke hele din side er fyld p med alt muligt, det gør så ikke at det ikke loder langsomt og det er jo godt..............
God side........
Avatar billede empty2 Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:14 #4
hey lige et spørgsmål, du har vel ikke lavet en desig til en der hedder Knox over ICQ vel, den banner lige vist meget den anden.............
Avatar billede fastwrite Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:11 #5
Der er potentiale i siden, men dine rør med den lyseblå baggrundsfarve får det hele til at se amatøragtigt ud. Den skal fjernes, efter min mening - altså farven.

Selve sitet er efter min mening LIDT for mørk i forhold til det publikum du forventer der skal komme på siden.

Det er i orden med mørke sider når det kun er lidt tekst, men når der er så meget tekst, vil det være mere rart for øjnene at farverne er lidt lysere.

Mvh Fastwrite
Avatar billede jakoba Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:54 #6
jeg tror ikke det jeg ser er det samme som det du ser:
http://hjem.get2net.dk/Jakob.Aggernaes/temp/exp119886.gif

Tag dig ikke af de grumsede farver, jeg har råkomprimeret til 16-farvet gif.

mvh JakobA
Avatar billede jim_t Nybegynder
12. oktober 2001 - 17:08 #7
Meget flot hjemmeside. Men de der skruer er for \"firkantede\". De skal gøres runde, hvis du forstår? Ellers godt arbejde 11@13
Avatar billede jokn Nybegynder
12. oktober 2001 - 17:42 #8
empty2: jo, jeg har vidst lavetnoget til ham... men hvad er det lige du mener/tænker på?

jakoba: det er fordi du har kigget på siden efter jeg er begyndt at lave om... du kan se hvad jeg er igang med her:
http://hairboy.adsl.dk/the-counter/index2.php3
Avatar billede jokn Nybegynder
12. oktober 2001 - 17:44 #9
nej undskyld... den er jo fejrnet...

her kan du se:
http://hairboy.adsl.dk/the-counter/index.php3
Avatar billede jakoba Nybegynder
12. oktober 2001 - 17:52 #10
Væsentligt kønnere med den lyseblå baggrund under teksten.

men jeg har de samme problemer med rammerne, de ser ufærdige og hullede ud. Især i NS4.7

er det meningen at der skal være de fire hakker op i røret i IE?

Lav den blå baggrund i dit \"the Counter\" logo gennemsigtig der er en synlig overgang imellem billedet og tabel-baggrunden.

ellers er siden køn og hurtig.

mvh JakobA