Avatar billede jake_6 Nybegynder
10. oktober 2001 - 11:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Mangler XP driver

Hej. Nogle der ved hvor jeg kan finde WinXP RAID controller drivere til et ABIT KT7A-RAID motherboard?
Jeg har selvfølgelig tjekket hos ABIT :o) Og skrev til dem for 2 mrd siden, men har aldrig fået svar.
Avatar billede retaxes Nybegynder
10. oktober 2001 - 11:15 #1
Man må sige at du har været tidligt ude, når du har spurgt til driverne for 2 mndr. siden!
Er det den nyeste WinXP du har?
Avatar billede retaxes Nybegynder
10. oktober 2001 - 11:18 #2
Har du prøvet med driverne til Win2k?
Avatar billede jake_6 Nybegynder
10. oktober 2001 - 11:21 #3
Retaxes-> Jep jeg har været tidligt ude :o) Jeg er ikke sikker på versions nummer (sidder på jobbet og har ikke lige mulighed for at tjekke det nu). Jeg har prøvet 2000 driverne - uden held. Jeg kan opgradere 2000 til XP, men altså ikke starte en ren installation, da XP så ikke kan se mine harddiske..
Avatar billede makse Nybegynder
10. oktober 2001 - 11:35 #4
Avatar billede makse Nybegynder
10. oktober 2001 - 11:49 #5
Takker for point. :)
Avatar billede anders26 Nybegynder
10. oktober 2001 - 14:39 #6
jeg har full version of XP
Avatar billede simonvalter Praktikant
10. oktober 2001 - 15:13 #7
du skal ikke buge nogen driver .. den er åbenbare indbygget i xp for jeg havede selv noget problemer med at få det til at virke .. den loadet htp driveren men så kan den ikke fortsætte instalationene ..
derimod hvis du ikke trykker f6 og loader en driver så virker instalationen fint :=()
Avatar billede simonvalter Praktikant
10. oktober 2001 - 15:14 #8
anders26>> alle har fuld version af xp der er ikke lavet noget der ikke er fuld .. der er dog beta .. og final .. og jeg har oxo final ;OP
Avatar billede jake_6 Nybegynder
10. oktober 2001 - 15:44 #9
loadet-> Snakker vi om samme RAID contollere? Min XP installation går i stå, da der ikke findes en HD. Det samme sker jo i 2000, medmindre man trykker F6 og loader driveren. Problemet er at denne driver ikke dur under XP. Men som sagt - min controller genkendes ikke automatisk af XP.