Avatar billede sunero Nybegynder
09. oktober 2001 - 13:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Metatags og templates

hvordan oprette man forskellige metatags til sider der er baseret på den samme template ?
Avatar billede thyrring Nybegynder
09. oktober 2001 - 13:22 #1
Kigger lige med!
Avatar billede kmal Nybegynder
09. oktober 2001 - 13:22 #2
Lad det område hvor meta-tags\'ne står være en editable region
Avatar billede sunero Nybegynder
09. oktober 2001 - 13:33 #3
Hvordan laver man en editable region, udenfor body regionen ?
Avatar billede kmal Nybegynder
09. oktober 2001 - 14:03 #4
Har ikke lige Dreamwaever på mit arbejde, men kan du ikke gøre enten:

1. I HTML-view markere det område du vil have metatags i og så gå op i Modify -> Templates -> Create New Editable Region (undskyld mig hvis det liige hedder sådan, men det er ud fra hukommelsen, såå...)

2. Fuppe det igennem ved at skrive det i HTML-view på samme måde som det er skrevet med de andre Editable Regions.

Intet af det er gennemprøvet, men det kan du jo passende gøre ;-)
Avatar billede sunero Nybegynder
09. oktober 2001 - 14:05 #5
Jeg brugte løsning nr. 2, da nr. 1 vidst ikke er mulig.
Avatar billede sunero Nybegynder
09. oktober 2001 - 14:06 #6
Tak for hjælpen :-)
Avatar billede sunero Nybegynder
09. oktober 2001 - 14:09 #7
Hvordan giver jeg dig(kmal) point ?