Avatar billede ultradma Nybegynder
08. oktober 2001 - 17:15 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

vurder mit site...

cslap.subnet.dk som midlertidig adresse...

Hvordan ser mit site ud? lad være at hæng jer i småfejl da jeg er langt fra færdig med den!
Se mere designmæssigt på siden om det ser fornuftigt ud! tak..
Avatar billede hr_peki Nybegynder
08. oktober 2001 - 17:19 #1
Jeg syntes sgu at layouet er meget flot, men hvordan har du lavet, i hvilket program,,, subnet\'s eget??
Avatar billede resten Nybegynder
08. oktober 2001 - 17:19 #2
Avatar billede silverflame Nybegynder
08. oktober 2001 - 17:23 #3
ligner det er lavet i puplisher... men det er da meget flot..
Avatar billede mpej Nybegynder
08. oktober 2001 - 17:24 #4
Fordede: Det er simpelt og hurtigt. Nemt tilgængeligt og relativt overskueligt.

Ulemper: Temmelig kedeligt og virker umiddelbart ikke særlig relateret til CS. Det ville måske være en meget god idé med lidt mere grafik. Lidt mere detaljeret grafik måske.

Du skrev godt nok at man ikke skulle hænge sig i detaljer, men din overskrift og bluret omkring er lidt hakket. Husk at bruge antialiasing på teksten.

Jeg synes umiddelbart at det er en meget pæn side. måske lidt for pæn til CS.
Håber ikke du tager min kritik for bogstavelig. Idéen er jo god nok, og det kommer jo altid an på hvordan man vil have folk til at opfatte siden. Hvis den skal læses af folk med 28.8 modem er din side jo genial! Og hurtig at navigere på. Men man siger ikke WOW når man kommer ind på den!
Avatar billede resten Nybegynder
08. oktober 2001 - 17:24 #5
ja man må sige at det har du klaret kanont godt men nu er jeg bare ikke inde i hvad klaner er for noget?. men dit design er flot og simpelt.

resten/
Avatar billede dennism Nybegynder
08. oktober 2001 - 17:24 #6
Jeg synes det er en flot side...
Men måske for meget hvidt!
Men måske mere grafik i menuen!

Og indholdet er også godt!

10@13

Se evt. www.fodboldsiden.dk (min!)
Avatar billede dennism Nybegynder
08. oktober 2001 - 17:27 #7
Ja... Blå er ikke farven til CS! Det skal være mere \"kedelig\" (sort), og mere grafisk!
Avatar billede hr_peki Nybegynder
08. oktober 2001 - 17:28 #8
ps....

jeg syntes ikke at den blå farve passer til CS..

Jeg ved ikke om det er mig,, men syntes mere at sort og bordeux passer bedre,, måske ikke så meget bordeux, men en farve der omkring
Avatar billede silverflame Nybegynder
08. oktober 2001 - 17:31 #9
har lige et spm, heder det min site eller mit site ?
Avatar billede mpej Nybegynder
08. oktober 2001 - 17:31 #10
du kan evt. prøve at finde eller måske endda lave nogle billeder fra spillet. Lidt mere råt!!! :)
Avatar billede hr_peki Nybegynder
08. oktober 2001 - 17:31 #11
min site
Avatar billede hr_peki Nybegynder
08. oktober 2001 - 17:32 #12
øhhh, måske ikke,, er ikke så sikker
Avatar billede dennism Nybegynder
08. oktober 2001 - 17:32 #13
Det var squ et gdot spm...

Jeg tror det er mit site ! Ved ikke hvorfor men det ligger bedst i munden. ;-)
Avatar billede dennism Nybegynder
08. oktober 2001 - 17:33 #14
gdot = godt!
Avatar billede silverflame Nybegynder
08. oktober 2001 - 17:33 #15
hvorfor hr peki..?  .. undrer mig bare lidt,, kan det egentligt ikke være ligemeget da site jo er engelsk ?
Avatar billede ultradma Nybegynder
08. oktober 2001 - 18:26 #16
Wow... tak for hjælpen alle sammen!
Men det var sgu lidt for mange svar til de point jeg kan udgive! :)
Jeg må være hård og konsekvent og give point til første realistiske svar!!!

Det er lavet html, og ik publisher!!
desuden hedder det kun \"min site\" hvis man er af en anden generation, og har vandret ind i danmark... capiche..!
Avatar billede mpej Nybegynder
09. oktober 2001 - 15:42 #17
Jeg siger mange tak for pointene!