Avatar billede a-torsten Nybegynder
06. oktober 2001 - 10:31 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Digt en anmeldelse....

hejsa....

Ja nu skal i så lige gøre mig en stor tjeneste..... Jeg sidder ved et netparty, og vil nu anmelde rundstykkerne, men jeg har lidt problemer med at få det til at fylde....

jeg vil gerne op på 250 ord...

Nogen der kan slynge om sig med tillægsord osv..???

-Anderfs

PS: Min egen meget smalle formulering er som følgende:

Som lovet bringer jeg her en anmeldelse af de rundstykker som <b><a href=\"http://http://www.netkokken.dk/danmark.asp?county=10&category=1&member=238\" target=\"new\">Kents bageri</a></b> var så venlige at sponsere...<br><br>
Da jeg første gang satte mine tænder i et rundstyk fra <b><a href=\"http://http://www.netkokken.dk/danmark.asp?county=10&category=1&member=238\" target=\"new\">Kents bageri</a></b>, var det som jeg var kommet i den 17 himmel..*ehh* .... Denne gang var bestemt ikke en undtagelse....<br>Alt var som det plejede... Skorpen var sprød, og indholdet blødt... Præsic sådan som man anerkender rundstykker i DRF (Dansk Rundstykke Forening)... <br>
Så efter at have siddet en hel nat og nørdet, var det bestemt dejligt at få noget morgenmad.....<br><br>
Jeg vil give disse rundstykker 4 ud af 5 mulige kageruller...<br><br>
Avatar billede hope Nybegynder
06. oktober 2001 - 11:34 #1
Som lovet bringer jeg her en anmeldelse af de rundstykker som Kents bageri var så venlige at sponsere...
Da jeg første gang satte mine tænder i et rundstyk fra Kents bageri, var det som jeg var kommet i den 17 himmel..*ehh* .... Denne gang var bestemt ikke en undtagelse....Alt var som det plejede... Skorpen var sprød, og indholdet blødt, smaftigt or næringsfuldt brød... Præsic sådan som man i DRF (Dansk Rundstykke Forening) foretrækker sine rundstykker...
Efter at have siddet en hel nat og nørdet, var det bestemt dejligt at få noget morgenmad..... Et stort, rundt, dejligt brød med et ekstra lag tandsmør.
Jeg vil give disse rundstykker 4 ud af 5 mulige kageruller...

synes nu stadig ikke de her slags passer til eksperten (?)
Avatar billede farmer Nybegynder
06. oktober 2001 - 11:35 #2
HVAD HAR DU GANG I?????
- Køb en computer og begyndt at spille i stedet.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
06. oktober 2001 - 11:36 #3
Rundstykket, dette gamle fænomen fra 1900 tallet, har stadig indflydelse på vores hverdag her i det tyvende århundrede. Vi samles i familiens skød hver søndag morgen og svælger i \'håndværkere\' og basser medens vi fortærer de sidste nye \'nyheder\' fra aviserne. Vi sætter i ophøjet \'ære\' i at gnave af disse kønsløse stivnede \'melboller\' medens snakken går og vi har det \'Åhh så hyggeligt\'.

Her ved partyet er vi også blevet opvartet med disse runde fragmenter af (små)borgerlighed og har det nu \'Åhh så hyggeligt\'. På trods af deres smagsløshed og trivielle stoflighed prøver jeg at overbevise mig selv om, at de har deres eksistensberettigelse her. Men jeg støder hele tiden på problemet, at de krummer ned i mit tastatur og afbryder min selvtilstrækkelige tankerække. Jeg kan ved \'Cyberspace\' ikke forstå hva\' fan\' vi ska\' mæ\' dem. Jeg ville meget hellere have haft pizza og cola - det er sgu\' føde der \'flytter bytes\'. En nr. 14 med gorgonzola og ansjoser der sagte glider ned over mine smagsløg, pirrer min venstre hjernedel og efterlader mig småræppende og mæt af liv - en cola der bruser mig i næse og svælg og smager helt ens hver gang, det rykker - det er lige mig !

Derfor, fri os fra borgerlighedens \'søndagshøjborg\' med rundstykker og korrekte manerer - giv los for vores ungdommelighed, vi har retten til selv at bestemme hvad der skal fortæres - Al\' magt til partyfood - Pizza & Cola !