Avatar billede heiss Nybegynder
03. oktober 2001 - 10:21 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Counter Strike

Jeg har en 2mbit linie, 850 Mhz duron, geforce 256 64 mb ram grafik kort, og 256 mb ram.
Men min fps ligger mellem 30-60 heletiden, og jeg ved at den kan komme op og køre ca. 99 fps konstant.

Jeg ved bare ikke hvordan, jeg har rodet med en autoexec.cfg fil, men det har hjulpet meget lidt..
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
03. oktober 2001 - 10:25 #1
Avatar billede -sofus- Nybegynder
03. oktober 2001 - 10:43 #2
hvad windows kører du med.. og hvornår har du sidst lavet en format c: ??
Avatar billede -sofus- Nybegynder
03. oktober 2001 - 10:44 #3
Jeg fik ca. 25 FPS mere ved at formatere min harddisk og instalere win 2000..

Avatar billede ctv! Nybegynder
03. oktober 2001 - 10:55 #4
Husk altid at installere nvidia 4in1 driverne.... !
Avatar billede Dominix Novice
03. oktober 2001 - 11:23 #5
4 in 1 er da til VIA chipsættet på bundkortet?!?!?

Prøv at installere nVidias nyeste grafik drivere..

www.nvidia.com  (version 21.81)
Avatar billede cellat Nybegynder
03. oktober 2001 - 11:40 #6
Prøv at skrive \"fps_max 100\" \"fps_modem_ 100\" i consolen... Det får du lidt mere \"fps\" af
Avatar billede heiss Nybegynder
03. oktober 2001 - 18:32 #7
jeg har de nye drivere fra nvidia og min hd er blevet formateret for mindre end en måned siden..
jeg kører allerede fps_max 100 og fps_modem 100.
Avatar billede totenslager Nybegynder
05. oktober 2001 - 10:54 #8
Hvilken udbyder har du internet ved - det er ikke alle der holder hvad de lover af hastighed - jeg bruger Stofa med2 Mbit - og der havde de problemer i starten fordi  de fik alt for mange på for hurtigt - ring til din udbyder for at tjekke at din linie virkelig har den hastighed de lover ude ved dig..
Avatar billede lychen Nybegynder
24. november 2001 - 16:19 #9
hvad kører du med ? OpenGL ?
hvis du kører med det og har 3dfx minidriver slået til kan det give skod FPS, (gjorde det på min) jeg slog Mini driver af og kørte OpenGL Default driver, og vups min FPS RØG op på 99 :)