Avatar billede blazer Nybegynder
02. oktober 2001 - 21:05 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Meditaon

Hvem derude kan finde en guide til meditaion...jo mere mystisk jo bedre...aller helst leviation....
Det må ikke have noget at gøre med nogle af de gængse religioner(kristendom, buddhisme osv..)
Det ville også være fedt hvis det var noget med mens mand var på svampe eller lsd.
Avatar billede the_email Nybegynder
02. oktober 2001 - 21:09 #2
Okay, det er nok lige rigeligt med point til at starte med, men okay, sjovt IT-spørgsmål. (Skrevet med humorristisk dialekt, ingen negativitet herfra.)

Haha.

TheEmail.
Avatar billede blazer Nybegynder
02. oktober 2001 - 21:10 #3
hojben>>>Det der kan jeg ikke bgruge til noget...90 % er jo bare tilbud med kurser..eller sider den viser pga. en bogtitel...

forresten..det er også en fordel hvis det er dansk
Avatar billede hojben Novice
02. oktober 2001 - 21:12 #4
har du selv forsøgt at lede??? jeg tvivler stærkt på at du finder en guide til meditation
Avatar billede blazer Nybegynder
02. oktober 2001 - 21:14 #5
ja...jeg har forsøgt! Ikke i flere timer..men har forsøgt!
Avatar billede stigc Nybegynder
02. oktober 2001 - 21:21 #7
Avatar billede blazer Nybegynder
02. oktober 2001 - 21:26 #8
stigc>>>Noget i den retning! Jeg er giang med at kigge på det...men jeg kunne også meget godt tænke mig noget til meditaion på lsd..eller bare noget med psykologiske øvelser med lsd
Avatar billede blazer Nybegynder
02. oktober 2001 - 21:27 #9
stigc>>Du skal nok få nogle points..men det der er bare lidt for meget..øhhh...kvalmende...
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
02. oktober 2001 - 22:02 #10
der menes vel meditation og levitation, ik? *S*
Avatar billede blazer Nybegynder
02. oktober 2001 - 22:02 #11
lukker for at omfurmulere og ændre sm lidt
Avatar billede blazer Nybegynder
02. oktober 2001 - 22:03 #12

Avatar billede confusion Nybegynder
28. juni 2003 - 20:56 #13
kig i det her topic ;) http://www.eksperten.dk/spm/116387