Avatar billede cellat Nybegynder
29. september 2001 - 11:48 Der er 3 løsninger

NetMeeting

NetMeeting.

Jeg har et spørgsmål vedr. mit Netmeeting
Når jeg starter NetMeeting, går min skærm helt sort/standby tilstand og kan ikke vende tilbage til noget, dermed skal jeg genstarte computeren..
Jeg skal bruge det til Webcam..

Det har virket før.. Så har jeg haft geninstalleret win98, men efter det har det simbelthen ikke virket.  Jeg har DX Version 8.0 installeret
Håber på Jeres hjælp!
På forhånd tak
Avatar billede jonvic Nybegynder
08. november 2001 - 12:41 #1
Prøv en ældre version.
Avatar billede Xelot Nybegynder
08. november 2001 - 12:44 #2
prøv at genistallere netmeeting.
Avatar billede crosta Nybegynder
08. november 2001 - 15:52 #3
Prøv at geninstallere Netmeeting. Og kig også på dine lyd-options - om de er sat korrekt op + kig også på dit webcam, og se om der er noget galt.

Cros...