Avatar billede domi Nybegynder
27. september 2001 - 22:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

LGE MF-PD330

Hejsa!
Jeg har VIRKELIG brug for hjælp!
Jeg har lige købt denne her Afspiller af min ven: http://www.lge.com/product/product_view_eng.jsp?no=673
Han kunne ikke finde software stik eller noget andet kun høretelefoner og selve afspilleren...

Jeg ville blive mega glad hvis at der var nogen som gad at finde ud af hvilket stik jeg skal bruge for at overføre sange og hvor jeg kan få det henne. Samt hvilken software jeg skal bruge og hvor jeg kan finde den...
Ville meget gerne have giver nogle flere point!!
Men har desværre ikke flere =(
sorry...
har virkelig prøvet ALT!

PÅ FORHÅND 1000 tak...

MVH.

/domi
Avatar billede domi Nybegynder
28. september 2001 - 16:41 #1
ER der slet ingen der gider hjælpe stakkels mig ;-)
Avatar billede parazite Nybegynder
28. september 2001 - 16:46 #2
Jeg har selv nævnte afspiller.

Aner ikke hvor du kan bestille stikket (det går i LPT).
Software har jeg selv lige hentet for et par dage siden. Finder lige et link.
Avatar billede parazite Nybegynder
28. september 2001 - 16:48 #3
http://www.lgservice.com/ > Product Service > S/W Updates > Vælg Mini Casette og styresystem.
Avatar billede parazite Nybegynder
28. september 2001 - 16:48 #4
Og mon ikke en mail sendt fra http://www.lgservice.com/bin/SQS/SqsFbkAddScr.exe kan afklare hvor i DK du kan købe sådan en ledning?
Avatar billede parazite Nybegynder
28. september 2001 - 16:49 #5
Hvor meget gav du egentlig for den? ;)
Avatar billede domi Nybegynder
28. september 2001 - 20:52 #6
Købte den for 350kr.