Avatar billede wampiro2001 Nybegynder
25. september 2001 - 20:22 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Briana Banks baggrund...?

Hej. Jeg ved ikke rigtigt om dette spørgsmål hører sig til under eksperten.dk, men jeg prøver...
Jeg leder efter et Briana Banks billede hvor man ser ansigtet af hende og man kan se hendes piercing i tungen, det er vist brugt som baggrund på en eller anden hjemmeside. Jeg kan bare ikke huske hvor. Jeg ville rigtig gerne have det som baggrund på min pc, så hvis der er nogen der har en ide om hvad jeg snakker om og hvor jeg evt. kan finde det, så ville det bare være super...
Avatar billede wampiro2001 Nybegynder
25. september 2001 - 20:35 #1
Er der virkelig ingen der kender Briana Banks og det billede???
Avatar billede hotpop Novice
25. september 2001 - 20:39 #2
jo jeg kender da briana banks :)
Avatar billede wize Nybegynder
25. september 2001 - 20:43 #3
http://www.gorgeous-ladies.com/brianna/image1.html

Kan du bruge nogle af dem her ?

/wize
Avatar billede wize Nybegynder
25. september 2001 - 20:44 #4
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. september 2001 - 20:44 #5
Det skulle vel aldrig være det her???

http://www.nikolajdu.dk/briana18.jpg
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. september 2001 - 20:45 #6
Spørg ikke hvorfor eller hvorfra jeg har det :-)
Avatar billede wize Nybegynder
25. september 2001 - 20:47 #7
Avatar billede wize Nybegynder
25. september 2001 - 20:50 #8
http://www.club-briana-banks.com/home.htm

Det brude være nok.

Håber du kan bruge nogle af dem.

/wize
Avatar billede wize Nybegynder
25. september 2001 - 20:53 #9
FUCK... Jeg læste forkert... NEEJJJ!!!!!

Jeg trode at det med pircingen var det eneste billed du havde. og du ville ha andre... NOOOO!!!!

Well det er jo også ved at være sent :-/
Avatar billede wampiro2001 Nybegynder
26. september 2001 - 15:44 #10
Det er lidt alla det fra nikolajdu, bare større... Det skal bruges som baggrund, men det er ikke helt det billede, desværre. Men noget lignende, og så er det i violette nuancer...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. september 2001 - 15:51 #11
175 point for sådan et spørgsmål... Det er absolut ikke korrekt brug af Eksperten.

Default er 60 point for et SVÆRT spørgsmål. Spørgsmålet her har for det første intet med seriøs IT at gøre. Og for det andet er løsningen simpel søgning på nettet. Det kan ikke betegnes som \"svært\".
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. september 2001 - 15:52 #12
Jeg vil gi´ nanoq ret mht pointene. Det er alt for meget.
Avatar billede wampiro2001 Nybegynder
26. september 2001 - 17:18 #13
Kan man være bekendt at sætte pointene ned nu...???
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. september 2001 - 22:36 #14
Det kan du ikke, men når du lukker kan du nøjes med at give lidt point til den eller dem du accepterer og så svare selv og tage resten.
Avatar billede wampiro2001 Nybegynder
29. september 2001 - 16:44 #15
Ok... Nikolajdu, du får 30 point. Tak for svarene...
Avatar billede wampiro2001 Nybegynder
29. september 2001 - 16:44 #16
...