Avatar billede phpbuilderdk Nybegynder
25. september 2001 - 12:42 Der er 8 kommentarer og
4 løsninger

Nyt design eller inspiration

Jeg har i godt 2 måneder stået bag siden:

www.phpbuilder.dk

Men brugerne synes at siden har et kedeligt design, jeg kunne godt tænke mig om der var nogle der ville hjælpe mig med at lave et nyt og måske være med til at designe på siden ? Problemet er at jeg er en idiot til at designe men jeg kan kun kode....

Eller hvis der var nogle der havde noget inspiration til siden så den kunne blive flottere at se på ??

/Claus - www.phpbuilder.dk - webmaster@phpbuilder.dk
Avatar billede dennism Nybegynder
25. september 2001 - 12:52 #1
Jeg vil godt hjælpe!

Men så skal du love ikke at acceptere nogle svar før du har set mit!?
Har du nogle farver eller noget du gerne vil have på ?
Hvad med et logo ? Skal jeg lave et eller har du ?
Hvis jeg skal lave, så koster det flere point!?
Avatar billede Jman Praktikant
25. september 2001 - 12:52 #2
Du kan sikkert finde noget inspiration her: http://www.coolhomepages.com/

Avatar billede phpbuilderdk Nybegynder
25. september 2001 - 12:58 #3
Jeg har ikke flere point, men hvis du vil være med til at lave siden så betyder det vel ikke så meget....?
Avatar billede japtus Nybegynder
25. september 2001 - 12:59 #4
Til at starte med kunne du jo lave om på farverne så de passer bedre med php-standart farverne .... blå.

Din menu: Den grå kasse (interface) er længere end nødvendigt... lav den lid kortere, så den passer til punkterne.

Topbanneret: Kyl det ned i bunden og flyt \"www.phpbuilder.dk\" op istedet for.

Afstemning: Det behøver ikke fylde så meget ... Læg det over under din menu istedet for.

Generelt: Hele din Højre side er tom ... Der er dermed ikke ballance i siden ... kunne du ikke fylde den ud med et eller andet ??

Artikler: Overskriften er ok... prøv at understrege skriften og ryk \"Skrevet af\" lidt tættere på navnet på artiklen.
Avatar billede japtus Nybegynder
25. september 2001 - 13:05 #5
Hvis du vil vide mere:

ICQ#132465844

.......ikke at jeg tror du vil ...
Avatar billede phpbuilderdk Nybegynder
25. september 2001 - 13:07 #6
Det med den tomme hvide side ser man ikke hvis man ser i 800*600 tak for det gode råd ellers nogle ??
Avatar billede phpbuilderdk Nybegynder
25. september 2001 - 13:10 #7
Kan ikke skrive lige nu er i skole....
Avatar billede japtus Nybegynder
25. september 2001 - 13:27 #8
øøøhhh .... jeg er i 800*600....

Der er mange ting der kan laves om..... men til sidst  er der jo ikke meget af din side tilbage .... det er vel ikke det der er meningen ???
Jeg kan da godt lave en lille \"rapport\" til dig hvis det er .... bare sig til.
Avatar billede subcenx Nybegynder
25. september 2001 - 18:51 #9
Japtus > Ja tak det ville jeg da gerne.....
Avatar billede phpbuilderdk Nybegynder
25. september 2001 - 19:05 #10
Japtus > Ja tak det ville jeg da gerne..... Du kunne jo ikke vide at det var mig phpbuilderdk der skrev men det er det, jeg skrev lige fra en af mine venner men glemte at logge ud ;-)
Avatar billede phpbuilderdk Nybegynder
25. september 2001 - 20:35 #11
Giver 100 point til japtus....
Avatar billede powkie Nybegynder
01. oktober 2001 - 17:18 #12
erm... jeg holder på at der ska nogle farver på eller noget. den blir lidt kedelig og trættende at kigge på!

hygge og GL med det nye design Japtus og PhpbuilderDK

/Powkie sign out.