Avatar billede stuegnu Nybegynder
23. september 2001 - 06:57 Der er 9 kommentarer

Flashfilm i ikkefullscreen

Hej

nu har siddet og lavet denneher flashfilm
www.gnuland.dk/flash.htm

jeg er blevet nødt til at lave en htmlside hvor der ikke ligger andet end flashen for at den ikke skal blive vist i fullscreen som den bliver hvis man bare går direkte ind på flashfilmen (www.gnuland.dk/gnulv.swf)
hvordan sørger jeg for at den altid bliver vist i original størrelse?

og en ting mere... som i kan se står den stakkels gnu ret alene ude i det store sorte mørke i midten af filmen... det er en gif der er importeret og den kan jeg ikke overmale med sort som jeg har gjort med resten for at få det tweenet mørkt...  hvad skal jeg gøre for at få lov til at ændre i den?

mvh StueGnu
Avatar billede hope Nybegynder
23. september 2001 - 07:58 #1
du skal tegne den ind direkte i flash, eller lave den om til Vektor grafik
Avatar billede hoejrup Nybegynder
23. september 2001 - 08:00 #2
File>Publish Settings...>HTML og sætter Dimentions til Match Movie.

Hvis du trykker på din gif, og vælger Break Apart med cntl + b. Så skulle du kunne tweene din gif.

/per
Avatar billede lingoman Nybegynder
23. september 2001 - 08:07 #3
For at vise din Flash film i original størrelse går du ind i File>> Publish Settings >> HTML faneblad
Under punktet der hedder Dimensions, vælges \'Pixels\'  i stedet for \'Percent\' som sikkert står på 100 %.
Når du klikker \'Export\' næste gang får du den i original størrelse.
Avatar billede lingoman Nybegynder
23. september 2001 - 08:09 #4
Godmorgen alle Flash die-hards :)
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
23. september 2001 - 10:33 #5
jeg har ikke fået øjne endnu ...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
23. september 2001 - 17:54 #6
Jeg er først lige stået op nu ;-)
Avatar billede lingoman Nybegynder
23. september 2001 - 18:14 #7
Det må ha\' været en knald go\' fest ! :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
23. september 2001 - 18:15 #8
Jeg har sgu ikke en gang været til fest. Gik bare først i seng kl .07
Avatar billede izecube Nybegynder
30. december 2001 - 23:02 #9
Hej... jeg ved hvad du skal :)

fscommand (\"allowscale\", \"false\");
set den kode ind i din 1ste frame i din timeline :)