Avatar billede jan-sch Nybegynder
21. september 2001 - 18:12 Der er 10 kommentarer

Bigbrother.subs.dk

Hej så er der kommet et nyt design på http://bigbrother.subs.dk ved godt at jeg har oprettet tidligere spørgsmål om siden, men nu er der kommet et nyt design... hvad syntes i om det!

/Michael
P.S giv venligst siden en karekter og evt. forslag til at gøre den bedre!
Avatar billede prof2 Nybegynder
21. september 2001 - 18:30 #1
Jeg spørger så, hvor fedt det er at lave en stor side, til noget som kun er aktuelt 3 måneder... hmm... Ikke sjovt vil jeg mene..
Avatar billede prof2 Nybegynder
21. september 2001 - 18:31 #2
Ellers synes jeg ikke det ser smart ud med baggrunds farven, der hvor nyheden står... Prøv med noget hvid der eller noget andet.

Design: 8/13
Avatar billede mystical Nybegynder
21. september 2001 - 18:31 #3
Hvor mange brugernavne har du..?

Grimt og kedeligt:

4@13

/Mystical
Avatar billede orca Nybegynder
22. september 2001 - 01:17 #4
Jeg forstår heller ikke rigtig hvad ideen bag dit site er... Er det bare en billig efterligning af det officielle site?

Mvh Mark
www.profiled.org - Get your online signature now!
Avatar billede japtus Nybegynder
22. september 2001 - 01:20 #5
Indtil videre ...... dit arkiv virker vist ikke rigtig ....gør det ??
Avatar billede mukanus Nybegynder
22. september 2001 - 01:22 #6
jeg forstår helt ærligt heller ikke ideen bag designet !

der er alligevel ingen der gider at besøge din side :(
desværre men sådn er livet !

de underlige folk der ser bigbrother kigger ikke på en .subs side som en lille dreng har lavet.

men på :
www.sickbrother.dk
sickbrotherto.dk
bigbrother.dk

fx. find på noget bedre at tage dig til.
Avatar billede japtus Nybegynder
22. september 2001 - 01:27 #7
Mindre billeder i \"info\" ... (de er ikke pæne når de er forstørret på den måde)
I \"downloads\" står der at man kan hente \"realplayer\" nederst på siden ... hvor ??

Der kunne godt være flere muligheder i \"quickpoll\" under \"stem\"

Billedet nederst på \"live\" skulle vist formateres ..

Chat virker ikke

\"Skriftestolen\" .... atternegang noget med billederne

Men ellers alt i alt en god side med en flot opsætning :-)

Avatar billede japtus Nybegynder
22. september 2001 - 01:29 #8
Og til sidst vil jeg nævne at dine link i \"live\" alle er \"blinde\" ....
Avatar billede japtus Nybegynder
22. september 2001 - 01:30 #9
Tema og opsætning: 10
Indhold: 8
Bruger: 5 (Døde ting og billeder ...)
Avatar billede michaelb Nybegynder
22. september 2001 - 16:56 #10
Jeg håber du ved at www.BIGBROTHER.DK HAR © PÅ ALLE BILLEDERNE!! Men medmindre du har fået lov til at tage dem, er det vel o.k.!

Ellers er designet godt sy\'s jeg!!

Måske lidt kedeligt uden noget annoncebanner el. lign.! Ik\' engang et logo er der...

Men det er i hvert fald pænere end før!

Jeg tænker også lige lidt på hvad http://onlyteens.subs.dk/ og http://test88.subnet.dk/ har med http://www.bigbrother.subs.dk/ at gøre ;o)

Karakter: 7@13

.::Michael::.