Avatar billede simon_lassen Nybegynder
20. september 2001 - 22:02 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke afspille DivX..

Jeg kan normalt afspille divX film men, jeg har nogle få DivX film som jeg ikke kan afspille. Når jeg forsøger for jeg en fejl hvor der står. Cannot play the file. \"The format is not supported.\"

Hvad skal jeg gøre.

Jeg giver gladeligt 100 point til den der giver mig svaret som løser problemet.

På forhånd tak.i
Avatar billede koep Nybegynder
20. september 2001 - 22:03 #1
Og hvad havde det så lige med denne katagori at gøre?
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2001 - 22:04 #2
Er det ikke f***** lige meget med kategorien... du skal hente DivX 4.0, men kan sq ikke huske hvorhenne... prøv at søge på det!
Avatar billede jhol00 Nybegynder
20. september 2001 - 22:04 #3
hent the player og nyeste codec på www.divx.com
Avatar billede koep Nybegynder
20. september 2001 - 22:06 #4
Men har du installeret dit codec?

Ellers er det nok det.... det kan hentes her http://download3.divx.com/videoplayers/theplaya/DivX4FullInstaller.exe
Avatar billede koep Nybegynder
20. september 2001 - 22:07 #5
alaza > Nej det er fucking ikke ligemeget med katagorien da jeg ikke gider have mails om spørgsmål der ikke intereserer mig
Avatar billede simon_lassen Nybegynder
20. september 2001 - 22:29 #6
Jeg the player og divX 4.0, og kan som sagt godt afspille nogle divX film.
Avatar billede simonvalter Praktikant
21. september 2001 - 12:47 #7
http://ftp.pcworld.com/pub/video/video_tools/divx_3.11alpha.zip

den skal instaleres ---

det er ikke nødvendigt med DivX 4.0 endnu da de fleste film bliver lavet i divx_3.11alpha og DivX 4.0 stadig har nogen bugs når det angår afspilning af divx lavet med divx_3.11alpha codec

skal du derimod ripe dine egen film vil jeg da godt anbefale DivX 4.0 da det er hurtigere og ser lidt bedre ud hvis du kan finde ud af det.
Avatar billede simon_lassen Nybegynder
21. september 2001 - 12:50 #8
Jeg har prøvet med 3.11 og med 4.0

Men ingen af dem der dur.
Avatar billede simonvalter Praktikant
21. september 2001 - 12:52 #9
hmm så er der måske noget galt med dine film du er sikker på det er divx ?
Avatar billede simon_lassen Nybegynder
21. september 2001 - 12:54 #10
Ja jeg er sikker.
Avatar billede makse Nybegynder
21. september 2001 - 12:55 #11
Gå ind på http://www.moviecodec.com/
Der kan du få hjælp til at finde ud af, hvilket Codec filmen bruger.
Avatar billede simon_lassen Nybegynder
21. september 2001 - 12:57 #12
Tak for det.

Jeg ser på det når jeg kommer hjem fra arbejde..

Så skal du nok få point.

Takker igen.
Avatar billede fafnr Nybegynder
22. september 2001 - 17:04 #13
Det er jo muligt at DivX\'en er beskadiget...
Avatar billede k6smash Nybegynder
23. september 2001 - 18:51 #14
Du har muligvis ikke hentet det hele af DivX filmen. DivX bruger jo *.avi og i avi ligger alle oplysninger til sidst i filen, så derfor skal du være sikker på at du har hentet det hele - modsat mpg som kan afspilles efterhånden som man får hentet det.
Avatar billede simon_lassen Nybegynder
24. september 2001 - 08:19 #15
Jeg har hele filmen. Da jeg har fået den af en ven..
Avatar billede gertk Nybegynder
28. september 2001 - 09:41 #16
Du skal finde det der hedder \"divx-fix\" den bygger din avi fil op igen så den er kompatibel med dit system.
Avatar billede gertk Nybegynder
28. september 2001 - 09:44 #17
Avatar billede simon_lassen Nybegynder
28. september 2001 - 09:46 #18
Jeg er på arbejde lige nu.

Jeg ser på det når jeg kommer hjem.

Jeg håber det virker, det lyder som en god løsning.

Tak for det..