Avatar billede shjorth Nybegynder
20. september 2001 - 16:36 Der er 12 kommentarer og
4 løsninger

Design

Jeg har ikke meget at give, andet end en \"vennetjeneste\" og 60 points..

Men jeg har brug for et flot/simpelt design, så hvis du er intresseret må du gerne kontakte mig på ICQ: 108145504

og nej, jeg gidder ikke forklare det her, da jeg ikke helt ved hvordan det skal se ud!

Mange tak :-)
Avatar billede stefan90 Nybegynder
20. september 2001 - 16:48 #1
hmmmm sklulle kunne brygge noget sammen men kontakter dig nu!
Avatar billede mystical Nybegynder
20. september 2001 - 17:13 #2
Du har 240 point, tilbage: Så hvad står du og snakker om:

\"nej, jeg gidder ikke forklare det her\"

øhh.

Du kan da fucke af, kan du: Du spørg om der er nogen der vil lave et logo til dig:
Tror du selv der er nogen der vil lave et logo til dig, nåpr du spiller så smart, med dine sølle 60 point.

/Mystical

Avatar billede stefan90 Nybegynder
20. september 2001 - 17:15 #3
rolig Mystical! rolig!
Avatar billede shjorth Nybegynder
20. september 2001 - 17:20 #4
mystical --> ehh LOL!!!!!!

Se min oprettelsesdato!

Det ville være for dumt at bruge alle mine points 3 dag ik også!

Desuden er jeg ikke intresseret i at give points...
Derimod en venne tjeneste hvis folk har brug for dette!

Og drop nu alle de der bastardiske kommentarer.
Det er det samme ALTID på eksperten..

det er satme syndt at brugere som dig har ret til at bruge eksperten.dk
Avatar billede mystical Nybegynder
20. september 2001 - 17:21 #5
Jeg er helt rolig:
Men hvis, han vil have lavet et Logo:

Så kan han i det menste spørger pænt:

/Mystical
Avatar billede jkmedia Nybegynder
20. september 2001 - 19:21 #6
Du kan få dette \"design\"
http://www.eksperten_prover.subnet.dk/standard.htm

For 60 points får du ikke mere...
Avatar billede zteven Nybegynder
20. september 2001 - 20:33 #7
Jeg har lavet et design - hvad kan du give som vennetjeneste?

Se det her: http://zteven.whitehat.dk/111670.jpg
Koden    : http://zteven.whitehat.dk/brunt.htm

Eneste betingelse er at jeg stadig har copyright!

Håber det kan bruges.

Zteven
Avatar billede shjorth Nybegynder
21. september 2001 - 14:17 #9
Hey alle!

Jeg roede lidt i gemmerne, og fandt et gammelt design frem :o)

MEN, jeg har netop fået en pengeopgave, og til dette søger jeg en partner/designer.

jeg skal have lavet noget design, og du vil blive betalt for det, men det kræver at du kan dine koder.

Altså at det er NYT, FLOT, og SIMPELT!

Noget for dig???

ICQ: 108145504

ps: jeg opretter et nyt spg omkring dette emne!
Avatar billede shjorth Nybegynder
21. september 2001 - 14:19 #10
jakobclausen  --> kan gdt lide din stil.. er det noget for dig? så kontakt mig
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
23. september 2001 - 13:38 #11
websources.dk>>icq/mail?
Avatar billede dj_dark Nybegynder
24. september 2001 - 08:37 #12
jacobclausen>> Nåå så man havde noget til at jeg har nemlig lige set det her
http://www15.brinkster.com/abystudio/web/index.html
Avatar billede dj_dark Nybegynder
24. september 2001 - 08:38 #13
HA HA HA HA HA JRC design my ass
Avatar billede dj_dark Nybegynder
24. september 2001 - 08:39 #14
JRC Rip A/S
Avatar billede shjorth Nybegynder
24. september 2001 - 13:25 #15
Jeg tror ikke der er nogle der gider designe din røv.. men hvad ved jeg :)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. september 2001 - 17:06 #16
Websources spurgte mig om jeg ville lave hans design, men jeg sagde sandheden, at de design jeg har lagt op bare er nogen jeg har fået af en kamerat. Jeg vidste ikke hvor de kom fra, han sendte dem bare til mig. Jeg ved godt at jeg ikke skulle skrive at jeg havde lavet dem, men jeg sagde sandheden.