Avatar billede cyberdad Nybegynder
19. september 2001 - 21:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

global.asa filen i FP2000

Jeg har lavet en webside i fp2000, med nogle database opslag, de hedder jo så ASP.
når jeg opretter en database adgang i FP2000 så laver FP2000 en global.asa fil i root dir.....
MEN ved min udbyder skal et sådanne scribt ligge i /prvcgi/ ???
Hvis jeg flytter filen i FP2000 Virker databasen IKKE ???
Hvordan kommer jeg ud over det problem ???
HJÆLP det haster lidt...
Avatar billede webmiss Nybegynder
19. september 2001 - 21:40 #1
åben global.asa med teksteditor og ændr urlen (som her peger på fpdb) til den nye sti
(uddrag fra global.asa)
\"DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)};DBQ=URL=fpdb/hardware.mdb\"

Jeg håber det virker
Avatar billede cyberdad Nybegynder
19. september 2001 - 21:52 #2
Hej webmiss.
Tak for dit hurtige svar.
Jeg er \"bare\" bange for at det ikke helt virker, for opslagene virker fint, så længe at global.asa ligger i <ROOT>, og jeg skal have den flyttet til /prvcgi/ ?? dvs. det er global.asa der skal flyttet og ikke databasen...
SU.
;-)
Avatar billede webmiss Nybegynder
19. september 2001 - 22:01 #3
arg sorry - selvfølgelig ... kigger lige på det
Avatar billede proboss Nybegynder
01. oktober 2001 - 21:13 #4
Din global.asa skal liggge i Root ellers fro du det ikke til at virke. hvad er det for en udbyder du har. ??

//proboss

Avatar billede cyberdad Nybegynder
02. oktober 2001 - 08:36 #5
Det er jo det den SKAL.
Men ved www.Teaminternet.dk må der ikke ligge Scribt. ASP osv i /ROOT/...