Avatar billede --lucifer-- Nybegynder
18. september 2001 - 14:12 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Gigabyte Motherboard Drivers !!!! KIG HER !!!!

HeY... tjaaa... titlen siger det hele !!! Find de Drivere til et Gibabyte Motherboard som er enten VIA,SiS eller ALi.... Der er Super 7 Series !!! Skynd dig !!!
Avatar billede --lucifer-- Nybegynder
18. september 2001 - 14:12 #1
Det er til AGP !!! Altså de drivere jeg vil have !!!
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
18. september 2001 - 14:14 #2
er der ikke noget med at du er gud!!!!!
Avatar billede --lucifer-- Nybegynder
18. september 2001 - 14:16 #3
ehmn ???? Jo jeg er Gud når du siger det *ss* !!!
Avatar billede klatten Nybegynder
18. september 2001 - 14:23 #4
Hvad med lige at give mere præcis info om mobo!?!?
Avatar billede whatever Nybegynder
18. september 2001 - 14:24 #5
Du kan hente Gigabyte drivers her:
http://www.giga-byte.com/support/bios.htm

Hvis du skrev typen på dit motherboard ville det være lettere at finde.
Avatar billede klatten Nybegynder
18. september 2001 - 14:28 #6
Er der VIA chipset, skal du bare bruge VIA\'s 4in1 driver : http://www.viatech.com/jsp/en/dr/driver.jsp

Avatar billede --lucifer-- Nybegynder
18. september 2001 - 14:45 #7
Tak for det Whatever men jeg fik en mail af en som ikke har svaret såååå.... Han får Points eller så får igen !!!
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
18. september 2001 - 14:50 #8
den mail vil jeg da gerne se. Kan du ikke lige trykke videresend:
eric@pedersen.mail.dk
Avatar billede --lucifer-- Nybegynder
18. september 2001 - 14:55 #9
Nej sq !!! Det er en af mine Klasse kammerater og du skal sq ikke se noget privat !!! Nossefår !
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
18. september 2001 - 14:55 #10
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
18. september 2001 - 14:59 #11
Går udfra at du har læst:
http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml
ihvertfald er du 2 gange blevet opfordret til det:
http://www.eksperten.dk/spm/109088
http://www.eksperten.dk/spm/107834

der står bl.a.
De point som man tildeles eller har optjent, skal anvendes med omtanke, således at alle fremover kan have tiltro til dette system.

Alle brugere skal bestræbe sig på at svare på spørgsmål så hurtigt som muligt, og ligeledes afgive udlovede point, såfremt der er kommet et acceptabelt svar. Således bliver svartiden generelt reduceret.

Avatar billede klatten Nybegynder
18. september 2001 - 15:06 #12
Tak eric-pedersen. Jeg er da voldsomt ked af, at jeg har postet et og forsøgt at hjælpe fjolset.
Min tanke var også at der ikke findes en mail - i dit første link, kan man jo se hans ordforråd. Skulle man henvise Admin til sagen?
Avatar billede --lucifer-- Nybegynder
18. september 2001 - 15:15 #13
jaja.... Whatever fik Point !!! han gav mig den !!! Og Eric-Pdersen, Du er grim og sutter røv !!!
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
18. september 2001 - 15:18 #14
Klatten..........skriver du, jeg skal ned og hente børn!!!
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
18. september 2001 - 15:20 #15
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. september 2001 - 15:21 #16
Gad vide om ham lucifer forventer folk gider blive ved med at svare på hans spørgsmål, med det sprog han fører...