Avatar billede flander Nybegynder
17. september 2001 - 18:31 Der er 6 kommentarer

openbrowserwindow

kan man lave sådan at nårh man trykker på et et link åbner den et browserwindow som f.eks kun åbnes rundt om det her textfield!! sådan at det ikke er hele siden men kun et Speciel textfield el. banner der vises
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. september 2001 - 18:35 #1
Ehm hvad er det du vil have? Et vindue med et textfelt eller hvad??
Avatar billede flander Nybegynder
17. september 2001 - 18:38 #2
nai nai nai !! du ved i dreamweaver kan man lave såen at nårh man trykke på et link f.eks www.n-preso.cjb.net og tryk på et link!! så kommer der et lille vindue op !! kan man så lave såen at nårh det åbner f.eks eksperten i 300*500 vises det om noget specielt f.eks midten af eksperten ?
Avatar billede avlund Nybegynder
17. september 2001 - 18:40 #3
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
17. september 2001 - 18:42 #4
Nej det tror jeg ikke at man kan.
Avatar billede goya Novice
25. september 2001 - 17:46 #5
piece of cake.

du finder din behavior pallette,og klikker på det + der er oppe i venstre hjørne,her får du de forskelleige behavior´s vælg open browswe window
sæt det til den størrelse du ønsker og browse
efter den url du vil vise.
ergo basta!
good luck.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
25. september 2001 - 17:49 #6
goya>>Har du overhovedet læst spørgsmålet?

Det du skriver er ikke det han efterlyser.

Prøv du at læse sp. en gang til, og besvar det så hvis det er \"piece of cake\"!