Avatar billede david_dollas Nybegynder
17. september 2001 - 15:15 Der er 7 kommentarer

ide:

Kig på www.user2user.dk hvis du mangler information
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. september 2001 - 15:17 #1
halvkedelig side... uoverskuelig... info kan findes hurtigere andetsteds...
Avatar billede formula-1.dk Nybegynder
17. september 2001 - 15:23 #2
Avatar billede dna Nybegynder
17. september 2001 - 15:24 #3
halvkedelig !? Hvor ser du det henne ?! Jeg vil nu mere sige helkedelig - hvis det ord da findes! *g*

David_dollas: Siden har sikkert en masse god info, men hvis man ikke præsenterer det godt, så mister man hurtigt brugere.. husk, at din side skal virke indbydende, hvilket jeg ikke vil betegne den som i øjeblikket... men, giv ikke op! Bare på med designer-brillerne igen!

dna
Avatar billede klatten Nybegynder
18. september 2001 - 14:03 #4
Det gør ondt i øjnene at se på din side....ellers er siden ikke så ringe!!!
Avatar billede david_dollas Nybegynder
18. september 2001 - 14:32 #5
Nu er de tmere indholds mæssigt at jeg tænker. Design syntes jeg entenlig kan være ligemeget, da det jo er et information site!
Avatar billede klatten Nybegynder
18. september 2001 - 14:37 #6
Dertil jeg jo kun sige: Jeg kunne ikke læse særlig meget af indholdet, da jeg fik ondt i øjnene - selvfølgelig er design vigtigt!
Avatar billede david_dollas Nybegynder
18. september 2001 - 14:39 #7
Okay, så hjælp mig og lav et nyt design til mig! :)