Avatar billede siam-dk Nybegynder
16. september 2001 - 17:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

P4 med eller uden ram

Er der andre end økonomiske fordele ved at købe cpu med ram. stabilitet, hastighed, komfertibilitet osv.

Avatar billede superib Nybegynder
16. september 2001 - 17:32 #1
Hvad mener du??
Avatar billede siam-dk Nybegynder
16. september 2001 - 17:42 #2
Intel P4 kan købes med og uden ram
2*64, 2*128, 2*256.
Er der nogen fordel el. ulempe ved det
Avatar billede superib Nybegynder
16. september 2001 - 17:50 #3
Jeg tror det vil være en fordel... Som du siger, er det billigere... Man må gå udfra at de valgt noget ram der fungere godt med en P4, og lever op til de kvalitets krav man har til Intel...
Avatar billede siam-dk Nybegynder
16. september 2001 - 17:53 #4
Ja, det tænker jeg også selv, men er der ingen der har erfaring med cpu med ram på
Avatar billede dr.truti Nybegynder
16. september 2001 - 17:53 #5
Du mener Cache !!! L1 og L2 Cache !!!!

Jo jeg vil sige KØB MED RAM... altså jo mere L1 og L2 der er jo bedre bliver din computer til 3D, Programmering, og alle de tunge ting.... hvis du står og skal have en PC til at skrive på regne med og alle de andre små ting så køb en Duron med en L1 og l2 så lille at Lille pers Elefant kunne være i den.... Ej jeg mener Køb meget L1 og L2 hvis du er Hadcore computer bruger ellers lad værre....

Jo mere Cache man vil have jo mer koster det.... når man kommer over 512 kb L1 knækker kurven og ryger lodret op såååå det er op til din lomme !!!!!!

Truti [DK]
Avatar billede siam-dk Nybegynder
16. september 2001 - 17:59 #6
Avatar billede stigc Nybegynder
16. september 2001 - 18:05 #7
dr.truti  >> Hvor er det lige man køber en CPU uden?
Avatar billede Peter Praktikant
16. september 2001 - 18:58 #8
rammen sidder jo ikke på cpu\'en hvis det er det du tror, man får det med ved siden af. Det er jo ikke bedre end at købe en cpu for sig og købe ram ved siden af. Men det er jo billigere.